اخبار

بومی سازی نیروگاه رامین در 7 ماهه سال جاری ;

ساخت و بازسازی بیش از 900 قطعه صنعتی در نیروگاه رامین اهواز

ساخت و بازسازی بیش از 900 قطعه صنعتی در نیروگاه رامین اهواز
با همت کارشناسان نیروگاه رامین اهواز در کارگاههای ساخت و بازسازی این مجموعه ، 980 قطعه صنعتی مورد ساخت و بازسازی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، حمداله ممبینی سرپرست اداره کارگاههای عمومی این نیروگاه با اعلام این خبر گفت: با همت کارشناسان این نیروگاه در کارگاههای ساخت و بازسازی توانسته ایم ،  تعداد 490 قطعه را بسازیم و 490 قطعه دیگر را مورد بازسازی قرار دهیم که در مجموع 980 قطعه صنعتی را به بخشهای مورد نیاز این نیروگاه جهت بهره برداری تحویل دهیم.

ممبینی به تنوع قطعات ذکر شده در این مدت 7 ماهه سال جاری اشاره کرد و افزود:  قطعات ساخته شده در 364 نوع قطعه و همچنین قطعات مورد بازسازی قرار گرفته را 395 نوع قطعه برشمرد.

شاهین شاهین زاده ناظر بر کارگاه تراشکاری نیز برجسته ترین قطعات ساخته شده در این مدت را شامل ساخت دیسک بالانس فید پمپ ، شافت بوستر پمپ ، سیلندر و پیستون و گلند پمپ های ضربه ای اسید ، شافت و بوش مازوت ، و شافت و بوش پمپ آبرسانی کارون ذکر نمود و در بخش بازسازی از اصلاح محل نشیمنگاه بلبرینگ در روتور کندانسیت پمپ و اصلاح جای بوش و ساخت بوش جهت هیدروکوپلینگ فیدپمپ خبر داد.

۱۰ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۰۳
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۶۶۷