اخبار

به منظور انجام تعمیرات میان دوره‌ای؛

واحد شماره 5 نیروگاه رامین از مدار تولید خارج شد

واحد شماره 5 نیروگاه رامین از مدار تولید خارج شد
معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین ازخروج واحد شماره 5 این نیروگاه به منظور انجام تعمیرات میان دوره‌ای جهت آمادگی تولید در فصل زمستان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، فربد قیصری پور معاونت نگهداری و تعمیرات این نیروگاه گفت: پس از گذر مطلوب از پیک داغ تابستان امسال و کاهش مصرف برق هموطنان در فصل پاییز و بمنظور رفع اشکالات ، واحد شماره 5 نیروگاه رامین جهت تعمیرات میان دوره ای از مدار تولید برق خارج شد.

قیصری پور گفت : طبق برنامه ریزی صورت گرفته جهت رفع اشکالات فنی این واحد ، اقداماتی از قبیل رفع اشکالات در والوهای اصلی بخار و رگلاتور والوها ، رفع نشتی های موجود در کندانسور و برطرف کردن مشکل اتصالات و دیگر نشتی ها انجام خواهد شد که با انجام این کارها ،محدودیت تولید این واحد برداشته میشود تا با حداکثر توان به تولید برق بپردازد. 

وی افزود:  تلاش متخصصین تعمیرات نیروگاه  در این است که واحد مذکور در سریعترین زمان ممکن پس از رفع اشکالات به چرخه تولید حداکثری برق بازگردد.

نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و توانسته است پیک برق تابستان امسال را با وجود گرمترین تابستان دهه های اخیر و وجود ویروس کرونا با موفقیت سپری نماید و نقش همیشگی خود را که همانا تقویت ، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور در جهت خدمت رسانی به مردم است بخوبی ایفاء نماید.

۲۹ مهر ۱۴۰۰ ۱۵:۲۹
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۶۳۰