اخبار

طراحی و نصب پمپ خنک کن جهت بهبود پایداری برجهای خنک کن در نیروگاه رامین

طراحی و نصب پمپ خنک کن جهت بهبود پایداری برجهای خنک کن در نیروگاه رامین
با طراحی، نصب و راه اندازی پمپ خنک کن جدید توسط پرسنل فنی و جوان نیروگاه،سطح پایداری برجهای خنک کن در واحد های 3و4 نیروگاه رامین بهبود یافت.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: با طراحی و نصب پمپ خنک کن توسط جوانان با انگیزه نیروگاه رامین ، سطح پایداری کولینگ‌تاورهای فاز دوم نیروگاه رامین بهبود یافت.
رحیم سیاحی رئیس اداره تاسیسات و سوخت رسانی فاز یک و دو نیروگاه رامین گفت: پمپهای خنک کن کولینگ تاورهای فاز 1 و 2 نیروگاه در بخش CWP قرار دارند که در فاز یکم درصورت بروز هرگونه مشکلی برای این پمپها ، مسیر و پمپ ایمنی و آتش نشانی جایگزین پمپهای آسیب دیده می شود اما در فاز دوم نیروگاه در صورت بروز هر گونه مشکلی در پمپ های خنک کن هیچ تجهیز جایگزینی جهت خنک کاری کولینگ تاورها وجود ندارد که این موضوع باعث تریپ کولینگ تاور ها و پایین آمدن خلأ واحد و متعاقباً خروج واحدهای 3و4 از مدار شبکه سراسری برق خواهد شد.
وی در ادامه گفت: با طراحی ، نصب و راه اندازی  پمپ خنک کن جدید توسط متخصصین جوان نیروگاه رامین ، توانستیم سطح پایداری برجهای خنک کن در واحد های 3و4 را بیشتر نماییم که این اقدام باعث جلوگیری از بروز هرگونه خروج اضطراری از این بخش و نهایتا پایداری واحد های تولیدی نیروگاه رامین می شود.
۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۰۹
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۷۱۰