اخبار

‌‌‌در مراسم گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی

از تلاشگران نمونه ایمنی و آتش نشانی نیروگاه رامین اهواز تجلیل شد

از تلاشگران نمونه ایمنی و آتش نشانی نیروگاه رامین اهواز تجلیل شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز؛ در مراسمی که به مناسبت هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش نشانی برگزار شد از تلاشگران نمونه ایمنی و آتش نشانی نیروگاه به پاس خدمات و اقدامات شایسته آنان تقدیر شد.

در ابتدای مراسم که با ارائه گزارشی از سوی ویدا صادقی دهکردی مدیر اداره H.S.E نیروگاه همراه بود وی پیشگیری از بروز حوادث و تقویت سطح آمادگی کارکنان ایمنی و آتش‌نشانی در مقابله با حوادث احتمالی را از اولویت‌های این مجموعه عنوان نمود. وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آرش سعداوی از همکاران فقید آتش‌نشانی، بروزرسانی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان و خانواده نیروگاه و ارتقاء سطح آگاهی کارکنان نسبت به لزوم رعایت الزامات ایمنی را از رویکردهای خود برشمرد .

صادقی تلاشها و اقدامات سایر بخش‌های این مجموعه همچون محیط زیست و بهداشت حرفه ای و به ویژه واحد درمانگاه نیروگاه طی یک سال اخیر را مورد تقدیر قرار داد و اظهار امیدواری نمود با پایان یافتن

اپیدمی ویروس کرونا شاهد اجرای بهتر برنامه های آموزشی باشیم.

فربد قیصری پور معاونت نگهداری و تعمیرات و جانشین مدیرعامل نیروگاه رامین نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات شایسته کارکنان ایمنی و آتش نشانی ، ایثار و فداکاری آنان در تامین سلامت همکاران و همچنین محافظت از تجهیزات نیروگاه را مهم و حیاتی دانست و اظهار داشت : هیچ صنعتی بدون توجه به استانداردهای ایمنی ، محیط زیست و بهداشت حرفه ای امکان فعالیت ندارد و خداوند را شاکریم که طی سالهای اخیر با تکیه بر تعهد، مسئولیت پذیری و ایثار همکاران شاهد کمترین حوادث صنعتی ،صیانت محیط زیست و اجرای هدفمند برنامه‌های سلامت محور در نیروگاه بوده‌ایم .

قیصری پور تلاش ایثارگونه را از شاخه‌های اصلی کارکنان آتش نشانی دانست و حفظ سلامت پرسنل در حوادث احتمالی را مهمترین اولویت مجموعه مدیریتی نیروگاه رامین در مواجهه با حوادث قلمداد نمود.

در پایان این مراسم که با اجرای مانور اطفاء حریق همراه بود از آقایان فرید نصیریان،حسین علی محمدی،فرشید بابادی،حسین خشتی،صادق جاسمی،علی تمیمی و ساجد عبیات بعنوان تلاشگران نمونه ایمنی و آتش نشانی نیروگاه رامین تقدیر و تجلیل شد.

۸ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۳۰
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۷۸۹