اخبار

تقدیر کارشناسان نیروگاه رامین اهواز از اجرای طرح تبدیل وضعیت اشتغال

تقدیر کارشناسان نیروگاه رامین اهواز از اجرای طرح تبدیل وضعیت اشتغال
جمعی از کارکنان تبدیل وضعیت شده نیروگاه رامین به نمایندگی کارکنان این نیروگاه از اقدامات و تلاشها و پیگیریهای بعمل آمده از سوی مجموعه مدیریت ارشد نیروگاه در اجرایی شدن تبدیل وضعیت اشتغالشان تقدیر نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: تعدادی از کارکنان نیروگاه رامین اهواز به نمایندگی از طرف سایر کارکنان نیروگاه از اقدامات و تلاشهای دلسوزانه مهندس خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه و سرکار خانم مهندس ویدا صادقی سرپرست معاونت منابع انسانی نیروگاه رامین و همکاران تلاشگر ایشان در اجرای فرآیند تبدیل وضعیت اشتغال ۹۷ نفر از کارکنان نیروگاه تقدیر نمودند. لازم بذکر است طبق سهمیه سال ۹۹ طرح تبدیل وضعیت اشتغال کارکنان بخش پیمانکاری نیروگاه رامین، تاکنون ۹۷ نفر موفق به تبدیل وضعیت شدند و ۶۵ نفر دیگر نیز طی مصاحبه تخصصی که در ایام پیش رو صورت می پذیرد تبدیل وضعیت خواهند شد.


در متن این لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای مهندس خلیل محمدی- مدیریت محترم عامل نیروگاه رامین اهواز

و

سرکار خانم صادقی- سرپرست محترم معاونت منابع انسانی 

با سلام و احترام

بی تردید اعتلای صنعت برق کشور عزیزمان مرهون تلاشها و سختکوشی کسانی ست که خدمت رسانی صادقانه و موثر به مردم شریف ایران اسلامی را چراغ راه خود دانسته و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند. این صنعت طی بیش از یک قرن فعالیت مستمر و حیات بخش خود مردان و زنان متعهد و سترگی را به خود دیده که تقدیر و تجلیل از آنان وظیفه ای انسانی و اخلاقی ست. تدبیر و تدبر ، آینده نگری و ساختارسازی های هوشمندانه و موثر در تقویت جایگاه سازمانی نیروی انسانی از مشخصه های بارز مدیران توانمند و دلسوز این مرز و بوم است و خداوند را شاکریم با درایت و تدابیر ارزنده جنابعالی و سایر همکارانی که در این فرآیند تلاش نمودند و با وجود چالشها و موانع متعدد طی سالهای اخیر، شاهد تحقق تبدیل وضعیت اشتغال جمع کثیری از پرسنل پیمانکار نیروگاه رامین اهواز، بهبود امنیت شغلی و تقویت روحیه تلاش و تعهد در این مجموعه بزرگ و استراتژیک بوده ایم. به همین منظور شایسته است مراتب تقدیر و تشکر خود را از نگاه هوشمندانه و تدابیر آینده نگرتان ابراز داشته و از خداوند منان برایتان در ادامه این مسیر و رویکرد، سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت نمائیم.


نمایندگان پرسنل تبدیل وضعیت شده نیروگاه رامین اهواز

شهریور ۱۴۰۰

۴ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۱۷
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۳۳۶