اخبار

نیروگاه پیر رامین اهواز بر مدار جوانگرایی

نیروگاه پیر رامین اهواز بر مدار جوانگرایی
این نیروگاه با اعتماد به جوانان و با سپردن مسئولیت ها به کارشناسان مجرب و متخصص خود فصل نوینی از تاریخ پرافتخار خود را آغاز نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : مهندس خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه در نشست مدیران با کارشناسان و مسئولین جوان نیروگاه که با موضوع " نقش جوانان متخصص در تولید پایدار انرژی برق" برگزار شد، اجرای طرح بازتوانی واحدهای تولید برق نیروگاه ، جوانگرایی و اعتماد به نیروی انسانی متخصص و باتجربه را مهمترین رویکرد خود و تنها راه برون رفت این نیروگاه از چالشها و خدمت رسانی مستمر به مردم دانست.

محمدی ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس و نکوداشت 6 شهید والامقام نیروگاه رامین ، تجربه سپردن مسئولیت ها به جوانان در ایام دفاع مقدس را الگویی برای همه دوران ها دانست و بر تقویت فرهنگ بسیجی و اعتماد به جوانان متخصص و باتجربه در این نیروگاه تاکید نمود.

وی رویکرد سیستمی و مقوله مدیریت تغییر هدفمند ، کاربردی و مبتنی بر اهداف کلان سازمانی را مهم و از شاخصه های تحول یک سازمان دانست و تمرکز بر فعالیت گروهی، آموزش، ایده پردازی و تمرکز بر خلاقیت ها، اعتماد دوسویه میان مدیران و کارکنان، تعهد و مسئولیت پذیری، هدف گزاری فعالیتها و پایش و بررسی نتایج و آثار فعالیتها را مهمترین توصیه خود به مسئولان جوان این نیروگاه برشمرد.

محمدی با اشاره به پتانسیل ارزشمند این مجموعه صنعتی در زمینه های مختلف،  اجرای طرح بازتوانی واحدهای تولید برق نیروگاه رامین  و اعتماد به جوانان متخصص و باتجربه را فصل نوینی در تاریخ این مجموعه دانست و اظهار امیدواری نمود با این رویکرد شاهد رفع چالشهای مختلف ، بهبود روند پایداری تولید برق و خدمت رسانی مستمر به مردم شریف استان خوزستان باشیم.

گفتنی است بررسی راهکارهای تخصصی و کاربردی مبتنی بر دانش و تجربه کارکنان توانمند نیروگاه و بیان دیدگاههای مدیران و مسئولان جوان نیروگاه از دیگر محورهای این نشست صمیمی بود. مسئولان جوان نیروگاه نیز ضمن تقدیر از رویکرد مدیرعامل و سایر مدیران نیروگاه در اعتماد و سپردن مسئولیت ها به آنان به بیان دیدگاهها و ارائه راهمکارهای تخصصی و کاربردی خود پرداختند و اظهار امیدواری نمودند با تکیه بر تجربه ارزشمند مدیران و پیشکسوتان و با تعهد و مسئولیت پذیری خود در جهت رفع چالشهای فنی-مهندسی و تقویت سطح تولید انرژی حیاتی برق در نیروگاه گام بردارند.

لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی دارای قدمتی ۴۲ ساله است که بزرگترین نیروگاه بخاری کشور بوده و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و همچنین پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می کند. 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۴۲
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۶۴۷