اخبار

در اولین روز از هفته دفاع مقدس

برگزاری مراسم زیارت عاشورا در نیروگاه رامین اهواز

برگزاری مراسم زیارت عاشورا در نیروگاه رامین اهواز
همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس مراسم روح بخش و پرفیض زیارت عاشورا در فضای باز نیروگاه رامین برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، مراسم زیارت روح بخش و پرفیض عاشورا با حضور مدیران ، کارکنان ، فرماندار و جانشین سپاه شهرستان باوی در نیروگاه رامین برگزار شد. 

در این مراسم که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توزیع ماسک و ضدعفونی محیط و انجام تب سنجی برگزار شد عاشقان سید و سالار شهیدان حسین ابن علی (ع) با خواندن زیارت عاشورا دلهای خود را روانه کربلا کردند و حال و هوایی معنوی در این مجلس حاکم شد و با سینه زنی و اشک های آسمانی ارادت قلبی خود را به حضرت امام حسین(ع) ابراز نمودند. 

در بخش دیگر مراسم ، مدیر عامل نیروگاه رامین ضمن تقدیر از حضور کارکنان این مجموعه و نیز مسئولان شهرستان در این مراسم معنوی ، پس از ارائه گزارشی کوتاه از میزان تولید برق در 6 ماهه نخست امسال با وجود همه کاستی ها ، از تلاشهای جهادگونه همه کارکنان نیروگاه در تابستان داغ سال جاری در به ثمر نشستن تولید مطلوب جهت آسایش هموطنان سپاسگزاری کرد. 

در پایان این مراسم جانشین سپاه ناحیه شهرستان باوی ضمن تقدیر از رویکرد جهادی مدیرعامل نیروگاه ، از حوزه شهید صالحی نژاد ، روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج و دیگر بخشها که در برگزاری باشکوه این مراسم همکاری کردند تشکر نمود . وی همچنین تولید برق در  شرایط سخت گرمای امسال و وجود ویروس کرونا را ایثاری بی همتا و ستودنی از کارکنان نیروگاه رامین دانست .

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۱:۳۳
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۶۵۲