اخبار

کسب مقام های قرآنی توسط فرزندان کارکنان نیروگاه رامین

کسب مقام های قرآنی توسط فرزندان کارکنان نیروگاه رامین
شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی ، ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو با معرفی چهره های برتر این رقابت ها به پایان رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، حجت الاسلام سید احمد حسینی امام جماعت این شرکت در توضیح برگزاری مسابقات قرآنی وزارت نیرو گفت: با توجه به این که در سال گذشته، مسابقات قرآنی ویژه شاغلان و همسران کارکنان وزارت نیرو برگزار شد، امسال این رقابت ها ویژه فرزندان کارکنان بود که مرحله استانی آن با معرفی چهره های برتر، به پایان رسید.

سید احمد حسینی افزود: این مسابقات با حضور فرزندان کارکنان نیروگاه رامین همراه با دیگر شرکت کنندگان صنعت آب و برق استان خوزستان در 4 رشته قرائت «تحقیق و اذان»، حفظ، مفاهیم و نماز برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رقابت ها، 3 نفر از فرزندان کارکنان نیروگاه رامین توانستند عناوین اول و دوم استانی رشته های مختلف این مسابقات را کسب نمایند که در این میان، روح اله جعفری مقام اول رشته حفظ ، فاطمه جعفری مقام دوم رشته نماز در مقطع دوم و نیز نازنین زهرا اشرف پور مقام دوم رشته نماز در مقطع اول را بدست آوردند.

حسینی بیان داشت: نفرات برتر رشته های یاد شده، جواز حضور در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله کشوری را که در نیمه دوم شهریور امسال برگزار می شود، به دست آوردند.

گفتنی است امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو به منظور توسعه فرهنگ قرآنی و جلب مشارکت کارکنان و خانواده های وزارت نیرو برای فراگیری آموزه های قرآنی، مطابق برنامه ی زمان بندی، مسابقاتی را به طور جداگانه و با فاصله زمانی یک ساله برای فرزندان کارکنان و همسران و شاغلان وزارت نیرو برگزار می کند.

۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۱:۰۸
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۶۳۶