اخبار

احیاء و بازسازی 3 دستگاه گرمکن القایی در نیروگاه رامین اهواز

احیاء و بازسازی 3 دستگاه گرمکن القایی در نیروگاه رامین اهواز
دستگاههای گرم کن القایی با ظرفیتهای وزن 100 و 300 کیلوگرم با تلاش متخصصین تعمیرات الکتریک اداره فشار ضعیف معاونت نگهداری و تعمیرات عیب یابی، مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، سرپرست امور نگهداری و تعمیرات الکتریک گفت: دستگاههای گرم کن القایی با ظرفیتهای وزن 100 و 300 کیلوگرم با تلاش متخصصین تعمیرات الکتریک اداره فشار ضعیف معاونت نگهداری و تعمیرات عیب یابی، مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفتند.

 محسن حافظی در این باره گفت: این دستگاه ها در حال حاضر در بخش های مکانیک و الکتریک جهت انجام عملیات های مونتاژ بیرینگ ها تجهیزات نیروگاهی استفاده می گردند و با انجام این کار باعث صرفه جویی در زمان و هزینه تعمیرات شده است.

 وی افزود: از سال 1390 تاکنون این دستگاه ها بلا استفاده و با فرض جنس مستعمل تحویل جمع داری اموال بودند و با بررسی کارشناسان فنی نیروگاه و اخذ مجوزهای لازم این اقدام صورت گرفت و باعث انجام این کار ارزشمند شده است.

حافظی گفت: این دستگاه ها وارداتی بوده و قیمت خرید این دستگاه ها در حال حاضر 554 میلیون تومان می باشد و با توجه به وجود تحریم ها ، قابلیت تعمیر آنها توسط شرکت سازنده وجود نداشته است ولی با پشتکار متخصصین نیروگاه رامین بازسازی و احیاء این دستگاهها انجام و قابلیت بهره برداری از آنها فراهم شده است.

 

۲۴ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۵۴
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۵۴۴