اخبار

گرمای خوزستان هم نتوانست مانع تلاش متخصصین نیروگاه رامین اهواز شود

ساخت و بازسازی 186 قطعه تخصصی در نیروگاه رامین اهواز

ساخت و بازسازی 186 قطعه تخصصی در نیروگاه رامین اهواز
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز، از ساخت و بازسازی 186 قطعه نیروگاهی توسط متخصصان بومی این مجموعه بزرگ صنعتی در اولین ماه تابستان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، "خلیل محمدی" مدیر عامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: تلاشگران عرصه ساخت و بازسازی قطعات همپای تولیدگران برق در نیروگاه رامین در ناملایم ترین شرایط این روزهای تابستان گرم خوزستان سختی ها را به جان خریدند و با ساخت و بازسازی قطعات نیروگاهی گامهای مؤثری در جهت رفع نیاز تامین قطعات مورد نیاز واحدهای نیروگاه رامین برداشتند.

محمدی مجموع تعداد قطعات مورد ساخت و بازسازی در نیروگاه رامین را 186 قطعه با تنوع 137 قطعه ذکر نمود و افزود : با تکیه بر تجربه و توانمندی کارکنان کارگاه ساخت این نیروگاه در تیرماه در بخش ساخت تعداد 88 قطعه و در بخش بازسازی تعداد 98 قطعه مورد ساخت و بازسازی قرار گرفته اند.    

گفتنی است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت یک هزار و ۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و ضمن تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بخشی از قطعات مورد نیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت و بازسازی قرار می‌دهد.

۱۱ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۴۹
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۷۰۰