اخبار

سردار خادم سیدالشهدا، فرماندهی قرارگاه کربلا خوزستان در بازدید از نیروگاه رامین اهواز

تولید برق و تامین آسایش مردم در گرمای ۶۰ درجه ای فراتر از ایثار است

تولید برق و تامین آسایش مردم در گرمای ۶۰ درجه ای فراتر از ایثار است
سردار خادم سیدالشهدا فرماندهی قرارگاه کربلا در استان خوزستان ضمن بازدید از روند تولید برق واحدهای نیروگاه رامین از آخرین وضعیت تعمیرات اساسی واحد شماره ۶ نیروگاه نیز مطلع شد.
 
 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز:در این بازدید که با ارائه گزارشی از سوی مهندس خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین و با حضور حاتمی ریاست دادگستری شهرستان باوی و تعدادی از مسئولان این شهرستان همراه بود، سردار خادم سیدالشهدا با تقدیر از تلاش و همت کارکنان نیروگاه رامین ، تولید پایدار انرژی برق و تامین آسایش مردم در گرمای ۶۰ درجه سانتیگرادی را فراتر از ایثار دانست.
وی به حماسه حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات و ناکامی دشمنان و رسانه های معاند در انحراف مسیر انقلاب اشاره نمود و گفت: دشمنان ایران اسلامی از هر ابزاری جهت ضربه زدن به نظام اسلامی و گسترش ناامیدی در میان مردم استفاده می کنند و خداوند را شاکریم که با عزم و اراده مردم شهیدپرور ایران شاهد ناکامی آنان در عرصه های مختلف هستیم.
فرماندهی قرارگاه کربلا خوزستان تحریمهای همه جانبه کشورهای غربی بر علیه کشورمان را فرصتی مناسب در جهت خودکفایی ملی برشمرد  و ساخت قطعات و تجهیزات نیروگاهی و تمرکز این نیروگاه در استفاده از دانش بومی و تحقق اقتصاد مقاومتی را الگویی برای سایر شرکتهای صنعتی دانست و توسعه و تقویت این روند را مهم و اساسی برشمرد.
وی با تاکید  بر رفع موانع و چالشهای مرتبط با روند تولید برق این نیروگاه ، حمایت همه مدیران صنعت برق و مسئولان استانی و کشوری  از برنامه بازتوانی این نیروگاه را ضروری و مهم دانست. 
سردار خادم سیدالشهدا در ادامه ضمن بازدید از روند تولید برق واحدهای نیروگاه رامین از آخرین وضعیت تعمیرات اساسی واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۶ این مجموعه بازدید نمود و ضمن ارتباطی صمیمی با تلاشگران این پروژه سنگین و تخصصی، تولید پایدار انرژی حیاتی برق و تامین آسایش مردم در گرمای ۶۰ درجه ای محیط نیروگاه را فراتر از ایثار دانست.
خادم سیدالشهدا همچنین مستندسازی و انتشار تلاشها و اقدامات جهادی کارکنان نیروگاه در رسانه ها بویژه صدا وسیما را  ضروری دانست و اظهار امیدواری نمود با آشنایی بیشتر مردم نسبت به چالشها و سختی های تولید برق شاهد تقویت فرهنگ صرفه جویی، حفظ منابع، مدیریت مصرف برق توسط مردم و برخورداری همه آحاد جامعه بویژه مردم خوزستان از این انرژی حیاتی باشیم .
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۰۰
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۴۵۹