اخبار

مسابقه عکاسی بیکرانه حضور ویژه انتخابات برگزار می شود

مسابقه عکاسی بیکرانه حضور ویژه انتخابات برگزار می شود
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز :این دفتر با همکاری پایگاه مقاومت بسیج و اموربانوان و خانواده این مجموعه مسابقه عکاسی " بیکرانه حضور " را با هدف نمایش پرشور حضور کارکنان و خانواده بزرگ نیروگاه رامین در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا برگزار می کند.
به همین منظور همکاران و خانواده محترم نیروگاه رامین می توانند از حضور خود در شعبه های اخذ رای و پای صندوق های ویژه این انتخابات عکاسی نموده و عکسهای تهیه شده را به دفتر روابط عمومی به شماره های 09165095239 و 09166928230 ارسال نمایند. شایان ذکر است به برگزیدگان این مسابقه هدایایی به رسم یادبود اهدا می شود.
 
دفتر روابط عمومی نیروگاه رامین با همکاری پایگاه مقاومت بسیج و اموربانوان و خانواده این مجموعه مسابقه عکاسی " بیکرانه حضور " را با هدف نمایش پرشور حضور کارکنان و خانواده بزرگ نیروگاه رامین در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا برگزار می کند.
لذا همکاران و خانواده محترم نیروگاه رامین می توانند از حضور خود در شعبه های اخذ رای و پای صندوق های ویژه این انتخابات عکاسی نموده و عکسهای تهیه شده را به دفتر روابط عمومی به شماره های 09165095239 و 09166928230 ارسال نمایند
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۳۳
تعداد بازدید : ۶۰۷