اخبار

در 2 ماهه سال جاری محقق شد

تولید حدود 477 هزار مگاوات ساعت در نیروگاه افق ماهشهر

تولید حدود 477 هزار مگاوات ساعت در نیروگاه افق ماهشهر
این نیروگاه با تولید 290 هزار و 985 مگاوات ساعت در اردیبهشت سال جاری میزان تولید 2 ماهه خود را به 476 هزار و 783 مگاوات ساعت رساند.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، فضل الله خادمی مدیر نیروگاه افق ماهشهر با اشاره به نقش عمده نیروگاه در پایداری شبکه برق جنوب شرق خوزستان گفت: این نیروگاه با تولید 290 هزار و 985  مگاوات ساعت در اردیبهشت سال جاری میزان تولید 2 ماهه خود را به 476 هزار و 783 مگاوات ساعت رساند .

وی گفت: زندگی عادی، پویایی صنایع و خدمت‌رسانی سازمان‌های عمومی را بدون برق نمی‌توان متصور شد و ما نیز سعی کردیم تا با تولید مستمر این انرژی حیاتی بتوانیم ضمن خدمت رسانی به مردم در جهت تقویت و تامین برق مورد نیاز صنایع کوشا باشیم.

خادمی افزود: با پایان یافتن تعمیرات اساسی و میان دوره ای این نیروگاه در ابتدای امسال ، تولید این نیروگاه در اردیبهشت ماه بیش از 100 مگاوات افزایش داشته است که مجموع این تولید دوماهه 476 هزار و 783 مگاوات می باشد.  

نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با ۴ واحد ۱۶۲ مگاواتی در کیلومتر ۱۵ جاده ماهشهر- چمران احداث شده و عملیات نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از این نیروگاه گازی ۶۴۸ مگاواتی با تلاش متخصصان مجرب نیروگاه رامین اهواز انجام می‌پذیرد.

۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۴۵
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۴۶۸