اخبار

تجلیل وزارت نیرو از خانواده شهدای نیروگاه رامین اهواز

تجلیل وزارت نیرو  از خانواده شهدای نیروگاه رامین اهواز
در آئین تجلیل از خانواده صنعت آب و برق وزارت نیرو که بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد خانواده شهدای نیروگاه رامین مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، در آئین تجلیل از خانواده صنعت آب و برق وزارت نیرو که بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد خانواده شهدای نیروگاه رامین مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم که با حضور خانواده شهدای نیروگاه، عاشوری رئیس بنیاد شهید شهرستان باوی و مسئولان فرهنگی نیروگاه برگزار شد خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز سالروز آزادسازی  خرمشهر را یادآور رشادت ها و مجاهدت شهدا و ایثارگرانی دانست که با دستان خالی و با سلاح ایمان در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند و حماسه ماندگار سوم خرداد را برای ایران اسلامی رقم زدند.

محمدی گفت: نکوداشت یاد شهدا و تقدیر از صبوری و متانت خانواده های شهدا وظیفه همیشگی ماست و بی تردید اگر ایثار و مجاهدت این شهدا و ایثارگران نبود امروز نمی توانستیم شاهد اعتلای کشورمان در همه زمینه ها باشیم.

مدیر عامل نیروگاه رامین صبوری و عزت نفس خانواده شهدا را نیز جلوه ای دیگر از ایثار و تقویت روح ایستادگی و مقاومت در جامعه اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: مجموعه نیروگاه همواره قدردان این عزیزان خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز بهره برداری اولین واحد نیروگاه رامین در سال 58 و پس از آن شروع جنگ تحمیلی، به ۸ بار  بمباران این‌نیروگاه  توسط رژیم بعثی عراق اشاره نمود و افزود : با آغاز جنگ تحمیلی و خروج اکثر کارشناسان خارجی از ایران ، متخصصین ایثارگر نیروگاه رامین در بخشهای مختلف زیر بمبارانها دست از کار نکشیدند و مجدانه و بدون حضور خارجیها توانستند علاوه بر بازسازی تاسیسات حادثه دیده از بمبارانها ، تولید برق را با توان داخلی به سمت پایداری شبکه برق به پیش ببرند. 

محمدی در ادامه این ویدئو کنفرانس عنوان نمود: 50 نفر از کارکنان این نیروگاه در خطوط مقدم جبهه و پشتیبانی حضوری فعال داشته و 6 نفر از همکاران نیروگاه رامین نیز به فیض شهادت نائل آمدند.

در ادامه این مراسم از خانواده شهدای نیروگاه رامین تجلیل بعمل آمد.

۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۱۸
تعداد بازدید : ۷۵۵