اخبار

تداوم اقدامات گروه جهادی شورای هماهنگی حراست های صنعت آب وبرق خوزستان در مناطق محروم باوی

تداوم اقدامات گروه جهادی شورای هماهنگی حراست های صنعت آب وبرق خوزستان در مناطق محروم باوی
گروه جهادی حراست های صنعت آب و برق خوزستان که طی سالهای اخیر خدمت رسانی به مناطق محروم را یکی از رویکردهای خود قرار داده است اقدام به توزیع بسته های معیشتی در مناطق محروم شهرستان باوی نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، فواد خداکرمی رئیس شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق خوزستان با اعلام این خبر گفت: این شورا  طی سالهای اخیر با هدف کاهش سطح آسیب های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی اقدام به شناسایی نقاط محروم و آسیب پذیر و اجرای پویش های متعدد با مشارکت کارکنان و خانواده صنعت آب و برق استان خوزستان نموده است.

وی گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا ، اثرات اقتصادی آن بر معیشت خانواده های محروم بیش از هر زمانی دیگر نمایان شد و بر این اساس گروههای جهادی این شورا  طی عملیات های متعدد در ماههای اخیر، امدادرسانی به مناطق محروم استان خوزستان را  در  برنامه های عملیاتی خود قرار داد.

خداکرمی افزود: شناسایی مناطق محروم ، بررسی چالشها و مشکلات آنان و ارائه راهکارهای کاربردی و عملیاتی کردن طرحها از رویکردهای این شورا است و با تکیه بر لطف خداوند ، حمایت مدیران و مشارکت خانواده بزرگ صنعت آب و برق این روند را تقویت و توسعه خواهیم داد.

فرجام خدایار مسئول گروه جهادی این شورا نیز اظهار داشت: تامین بسته های مواد غذایی، تعمیر وسایل الکترونیکی و آب رسانی، سرویس دستگاههای سرمایشی و گرمایشی، ضدعفونی معابر و منازل و ارائه خدمات پزشکی از دیگر اقدامات این گروه جهادی طی ماههای اخیر بویژه در شهرستانهای محروم باوی ، باغملک و اندیکا بوده است.

وی افزود:  در ادامه این عملیات و بمناسبت ماه مبارک رمضان و حلول عید سعید فطر، با همکاری مجموعه حراست های نیروگاه رامین، سازمان آب و برق، آبفا خوزستان ، طرح نیروگاه شهدای ویس و حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید صالحی نژاد شهرستان باوی ضمن ارائه خدمات پزشکی و ضدعفونی منازل ، اقدام به تامین بسته های مواد غذایی و توزیع میان مردم محروم مناطقی از شهرستان باوی از جمله کوی گلستان شیبان ، خیط الرواس ، شهرک طالقانی و زرگان ابوفاضل نمودیم.

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۳۱
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۸۹۲