اخبار

بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج کارگری

تقدیر مسئولان شهرستان باوی از تلاشگران نیروگاه رامین

تقدیر مسئولان شهرستان باوی از تلاشگران نیروگاه رامین
مسئولان شهرستان باوی در بازدیدی که بمناسبت هفته بسیج کارگری از نیروگاه رامین بعمل آوردند، تلاش و همت این مجموعه صنعتی در تولید پایدار انرژی حیاتی برق و خدمت رسانی به مردم را مورد تقدیر قرار دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین : در ابتدای این بازدید مهندس خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین  با ارائه گزارشی آخرین اقدامات و دستاوردهای این مجموعه صنعتی بمنظور تولید پایدار انرژی برق و خدمت رسانی به مردم را تشریح نمود. 

بازدید از روند تولید برق و فرآیند تعمیرات واحدهای نیروگاهی و آشنایی با اقدامات جهادگونه کارکنان نیروگاه بویژه در عرصه ساخت قطعات و تجهیزات صنعتی و اقتصاد مقاومتی از دیگر محورهای این بازدید بود.

در ادامه این بازدید حجت الاسلام آلبوشوکه امام جمعه شهر ملاثانی با اهدا لوحی به خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه  از خدمات مجموعه نیروگاه در تامین مستمر برق و خدمت رسانی مستمر به مردم بویژه تعاملات سازنده با دستگاهای مختلف شهرستان باوی تجلیل نمود.

همچنین سرگرد احمدی فر مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ولی عصر( عج) استان خوزستان نیز با اهدا لوحی به امین عمار اقدامات پایگاه مقاومت بسیج شهدای نیروگاه رامین را مورد تقدیر قرار داد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۴۱
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۴۲۸