اخبار

پیام تبریک مهندس خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت حلول سال نو و آغاز سال ۱۴۰۰

پیام تبریک مهندس خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت حلول سال نو و آغاز سال ۱۴۰۰
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : مهندس خلیل محمدی مدیرعامل این نیروگاه طی پیامی آغاز سال نو و اعیاد شعبانیه را به کارکنان و خانواده این مجموعه صنعتی تبریک گفتند.

 

 

 

 

 

 

 

متن پیام : 

" یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر اللیل و النهار "

 

همکاران و خانواده محترم نیروگاه رامین

 

سلام علیکم

سال نو با نسیم نوازشگر بهاری، دست عنایت خداست که دگر بار دل و روح ما را به فردایی روشن نوید می‌دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش‌های ما به گذشته می‌پیوندد.

 همکاران بزرگوارم؛ آمدن نوروز و آغاز فصل بهار سرشار از آیه‌ها و نشانه‌های خداوند متعال است که در تمام زندگی همراه ماست. همت و تلاش شایسته مجموعه  نیروگاه رامین در سال گذشته برگ دیگری از کتاب زرین صنعت برق را رقم زد و شما به درستی ثابت کردید که گام‌هایتان در مسیر تولید پایدار انرژی حیاتی برق و خدمت رسانی مستمر به مردم شریف استوار و پایدار است.

فرارسیدن سال نو اگر چه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه، اما سرآغازی است بر یکسال کوشش و خدمتی دیگر....

سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم، سختی ها را از پیش رو برداشته و با توکل بر ایزد منان در شکوفایی و بالندگی کشور عزیزمان سهیم باشیم.

ضمن تبریک سال نو و تقدیر از تلاش و همت والای کلیه همکاران در بخشهای مختلف نیروگاه بویژه همکاران بازنشسته و سپاس از صبوری و همراهی خانواده محترم این مجموعه خدوم ، امیدوارم در سال جدید ویروس منحوس کرونا نیز هرچه زودتر از کشورمان رخت بربندد و ضمن آرزوی بهبودی برای تعدادی از همکاران و نکوداشت یاد و خاطره همکار فقیدمان زنده یاد " منصور حمیدی " از درگاه ایزدمنان سالی توام با صحت و سلامتی، موفقیت و شادکامی را برایتان مسئلت دارم.

" بارالها، این موسوم بهار را ، عید چهره گشایی و ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) قراربده (آمین) «

 

  خلیل محمدی

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز

  نوروز   1400

۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ۲۲:۰۲
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۵۳۷