اخبار

برای اولین بار

عزم متخصصان نیروگاه رامین اهواز در تعمیر روتور کنداکتور بار ژنراتور واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۵

عزم متخصصان نیروگاه رامین اهواز در تعمیر روتور کنداکتور بار ژنراتور واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۵
تعمیر تخصصی روتور کنداکتور بار ژنراتور واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۵ نیروگاه رامین اهواز برای اولین بار و بدون ارسال تجهیز به شرکتهای جانبی توسط متخصصان این نیروگاه صورت می پذیرد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین در این خصوص گفت: با توجه به مشکل پیش آمده در بخش ژنراتور توربین واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۵ و کنداکتور بارهای این واحد و نزدیکی تعطیلات نوروز ، هیچ شرکتی حاضر به تعمیر و تحویل این قطعه در قبل از سال جدید نشد و با توجه به پیچیدگی های فنی و برگزاری چندین جلسه تخصصی که با حضور مدیران ارشد در بخشهای تعمیرات ، مهندسی و بهره برداری صورت گرفت تصمیم به رفع این مشکل فنی با تکیه بر پتانسیل ارزشمند داخلی گرفتیم.

وی با اشاره به تفاوت ابعاد این قطعه و اجرایی نشدن طرح جابجایی این قطعه از  واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۶ نیروگاه که در حال اجرای تعمیرات اساسی می باشد افزود :  با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند کارکنان نیروگاه تعمیر این قطعه را برای اولین بار توسط تیم معاونت تعمیرات در دستور کار قرار دادیم و در اسرع وقت این اقدام تعمیراتی را آغاز می کنیم.

لازم بذکر است این اقدام فنی-تخصصی برای اولین بار توسط تیم تعمیرات نیروگاه رامین بطور مستقیم و بدون ارسال قطعه و تجهیز به شرکتهای جانبی اجرا که این عملیات برای اولین بار در سطح نیروگاههای کشور قلمداد می شود .

۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۱۲
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۶۶۱