اخبار

راه اندازی پویش #صنعت آب و برق _همیاران سلامت در خوزستان

راه اندازی پویش #صنعت آب و برق _همیاران سلامت در خوزستان
کارکنان و خانواده صنعت آب و برق استان خوزستان بمنظور کمک به مناطق محروم اقدام به راه اندازی این پویش اجتماعی نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: فواد خداکرمی رئیس شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق استان خوزستان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص ورود جوانان مومن در عرصه خدمت رسانی به اقشار کم درآمد ومحروم اظهار داشت: کارکنان و خانواده صنعت آب و برق همواره در همه عرصه های امداد رسانی و کمک به اقشار محروم‌ پیش قدم بوده و به همین منظور اقدام به دریافت و ساماندهی کمکهای این مجموعه بزرگ تحت عنوان #صنعت آب و برق _همیاران سلامت نمودیم.

وی تهیه ماسک و لوازم بهداشتی، اقلام ضروری، ضدعفونی معابر و مکانهای عمومی و همچنین ارائه خدمات مشاوره پزشکی را از اقدامات و برنامه های این پویش عنوان نمود.

خداکرمی همچنین ضمن تقدیر از کارکنان و خانواده صنعت آب و برق در حمایت و مشارکت از این پویش و با اشاره به آب گرفتگی تعدادی از مناطق خوزستان، امداد رسانی و کمک به مناطق محروم و درگیر این چالش را نیز از دیگر برنامه های این پویش عنوان نمود. 

وی افزود: این پویش با همکاری واحدهای حراست، روابط عمومی،بسیج، H.S.E و امور بانوان و خانواده  صنعت آب و برق در خوزستان آغاز و امید است در سایر نقاط کشور نیز شاهد گسترش این اقدام اجتماعی و خداپسندانه باشیم.

۲۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۵
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۶۳۳