اخبار

هفته بسیج مستضعفین بهانه ای برای خدمت بیشتر به مردم

هفته بسیج مستضعفین بهانه ای برای خدمت بیشتر به مردم
بسیج همانگونه که در گذشته در میدانهای نبرد حق علیه باطل در صف مقدم جبهه حضوری فعال داشت امروز نیز در میدان کمک رسانی به مردم پیشتاز بوده و مدافع مردم می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین : امین عمار سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شهدای نیروگاه رامین اهواز به تشریح اقدامات این پایگاه  در هفته بسیج پرداخت.

وی در این رابطه گفت: بسیج همانگونه که در گذشته در میدانهای نبرد حق علیه باطل در صف مقدم جبهه حضوری فعال داشت امروز نیز در میدان کمک رسانی به مردم پیشتاز بوده و مدافع مردم می باشد.

عمار از جمله اقدامات انجام گرفته در هفته بسیج را شامل توزیع 7000 عدد ماسک  و توزیع بروشور و تب سنجی در مانور سلامت در سطح شهرستان باوی ، تهیه و جمع آوری کمکهای مؤمنانه کارکنان نیروگاه رامین و توزیع بین خانواده های محروم شهرستان باوی و پرداخت وام های قرض الحسنه به  بسیجیان نیروگاه  ذکر نمود.

سرپرست پایگاه مقاومت بسیج نیروگاه رامین همچنین برگزاری مسابقه سبک زندگی اسلامی بین کارکنان ، غبارروبی گلزار شهدای شهر ملاثانی و شهدای گمنام ، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده و مهارتهای زندگی ، راه اندازی رسمی تابلو اعلانات بسیج در اتوماسیون اداری نیروگاه رامین برای اولین در سطح نیروگاههای کشور و نیز نصب بنر و فضاسازی نقاط مختلف نیروگاه متناسب با هفته بسیج را عنوان کرد.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۴۷
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۸۱۲