اخبار

مسابقه فرهنگی کتابخوانی سبک زندگی اسلامی در نیروگاه رامین برگزار می شود

مسابقه فرهنگی کتابخوانی سبک زندگی اسلامی در نیروگاه رامین برگزار می شود
همزمان با گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین پایگاه مقاومت بسیج و روابط عمومی این نیروگاه اقدام به برگزاری مسابقه فرهنگی بصورت مجازی می نماید.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین ، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین پایگاه مقاومت بسیج و روابط عمومی این نیروگاه اقدام به برگزاری مسابقه فرهنگی بصورت مجازی می نماید.

این مسابقه فرهنگی که ویژه کارکنان نیروگاه رامین می باشد در راستای نشر حداکثری فرهنگ سلامت معنوی و فکری و توانمندسازی کارکنان در جهت پایداری و تقویت خانواده ها می باشد.

گفتنی است با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از مصرف کاغذ در جهت صیانت از محیط زیست و نیز کاهش هزینه ها ،کلیه فرآیند برگزاری این مسابقه از جمله منابع ، سوالات و پاسخ نامه  این مسابقه بصورت مجازی اجرا می شود.

لازم بذکر است منابع، سوالات و فرم پاسخنامه این مسابقه هم اکنون در کانال خبری نیروگاه رامین اهواز و همچنین پورتال داخلی نیروگاه قابل دسترس همکاران می باشد.

کارکنان این نیروگاه می توانند پاسخ سوالات مسابقه را  به ادمین کانال خبری و یا از طریق سیستم پیام اتوماسیون اداری به دفتر روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج شهدای نیروگاه ارسال نمایند.

به برنده گان این مسابقه فرهنگی هدایایی اهدا خواهد شد.

۱۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۶
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۷۲۳