اخبار

مانور سلامت توسط بسیجیان نیروگاه رامین در شهرستان ملاثانی برگزار شد

مانور سلامت توسط بسیجیان نیروگاه رامین در شهرستان ملاثانی برگزار شد
بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای نیروگاه رامین با همکاری حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید صالحی نژاد و ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) مرحله اول مانور سلامت را در شهرستان ملاثانی به مرحله اجرا گذاشتند.

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین:  بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای نیروگاه رامین با همکاری حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید صالحی نژاد و ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) مرحله اول مانور سلامت را در شهرستان ملاثانی به مرحله اجرا گذاشتند.

 امین عمار فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای نیروگاه رامین گفت: بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (عج) و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است و امروز بسیج همچون گذشته خود را پیشرو خدمت به مردم و نقش امیدآفرینی را بر عهده دارد.

عمار افزود: در روز ۵ آذر امسال همزمان با سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین با توجه به شرایط  پیش آمده در خصوص بیماری کرونا ، مرحله اول مانور سلامت با حضور بسیجیان پایگاه بسیج شهدای نیروگاه رامین در شهر ملاثانی به مرحله اجرا در آمد. 

وی از جمله فعالیتهای انجام گرفته  توسط بسیجیان این پایگاه در مانور سلامت ۵ آذر را شامل توزیع ۷۰۰۰ عدد ماسک بسته بندی شده در شهر ملاثانی ، اجرای تب سنجی مردم این شهرستان ، توزیع بروشورهای مقابله با ویروس کرونا ، مشاوره دادن به مردم در خصوص چگونگی مقابله با این ویروس عنوان نمود.

عمار در پایان از مدیریت محترم عامل و کارکنان نیروگاه رامین  که در تهیه ماسک و دیگر موارد کمک رسانی مشارکت داشته اند تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است مرحله دوم مانور سلامت این پایگاه بزودی در سایر مناطق این شهرستان توسط بسیجیان نیروگاه رامین به مرحله اجرا در خواهد آمد.

۹ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۳۲
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۶۷۶