اخبار

در گرامیداشت هفته بسیج

کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی- اسلامی در نیروگاه رامین برگزار شد

تحکیم بنیان خانواده مهمترین محور این کارگاه آموزشی بود
کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی- اسلامی در نیروگاه رامین برگزار شد
همزمان با گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین کارگاه آموزشی تحت عنوان سبک زندگی ایرانی-اسلامی توسط پایگاه مقاومت بسیج با محوریت تحکیم بنیان خانواده توسط حجت الاسلام حسینی امام جماعت نیروگاه رامین و با حضور بانوان شاغل در این مجموعه برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی  نیروگاه رامین اهواز:  همزمان با گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین کارگاه آموزشی تحت عنوان سبک زندگی ایرانی-اسلامی توسط پایگاه مقاومت بسیج  با محوریت تحکیم بنیان خانواده توسط حجت الاسلام حسینی امام جماعت نیروگاه رامین و با حضور بانوان شاغل در این مجموعه برگزار شد.

مریم شیشه مشاور امور بانوان و خانواده نیروگاه رامین اظهار در این خصوص اظهار داشت: بانوان شاغل در نیروگاه رامین ضمن حضور در عرصه های مختلف تولید انرژی برق در نیروگاه رامین قواعد و اصول زندگی ایرانی-اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده تا با ایجاد تعامل و همفکری با سایر اعضای خانواده در جهت تحکیم  کانون خانواده و تربیت فرزندان سالم و مفید گام بردارند.

 وی بررسی راهکارهای تحکیم بنیان خانواده و بکارگیری ارزشهای معنوی و اجتماعی بمنظور تقویت شاخصه های سبک زندگی در خانواده  را مهمترین محور این کارگاه عنوان نمود.

مشاور امور بانوان و خانواده نیروگاه همچنین ضمن تقدیر از برنامه ریزی های پایگاه مقاومت بسیج شهدای نیروگاه در اشاعه مسائل فرهنگی و اجتماعی،  ارائه مطالب آموزشی و کاربردی در خصوص آثار مثبت استفاده از حجاب ، چالش های بی حجابی و خطرات استفاده از ماهواره و چالش‌های مرتبط با فضای مجازی را از دیگر موضوعات مطرح شده در این کارگاه برشمرد.
۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۴۸
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۵۲۹