اخبار

تقویت آمادگی ناوگان ‌ایمنی و آتش نشانی نیروگاه رامین با بازسازی کامل خودرو سنگین

تقویت آمادگی ناوگان ‌ایمنی و آتش نشانی نیروگاه رامین با بازسازی کامل خودرو سنگین
خودرو سنگین آتش نشانی نیروگاه رامین پس از بازسازی کامل تجهیزات آن به ناوگان آتشنشانی این نیروگاه اضافه گردید.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، خودرو سنگین آتش نشانی این شرکت پس از بازسازی کامل تجهیزات آن به ناوگان آتشنشانی این نیروگاه اضافه گردید.

پژمان حیدری سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی نیروگاه رامین ، با بیان این خبر گفت : بمنظور بهسازی و آمادگی ناوگان ایمنی و آتش نشانی نیروگاه جهت مقابله با حوادث و شرایط اضطراری در نیروگاه و همچنین در راستای مسئولیتهای اجتماعی این شرکت جهت کمک رسانی به شهرستان باوی و صنایع همجوار یکدستگاه خودرو سنگین آتش نشانی این نیروگاه بازسازی کامل شد و مجدد به چرخه عملیات بازگشت.

حیدری گفت: خرید خودروهای آتش نشانی در شرایط فعلی بسیار پر هزینه بوده که با بررسی های کارشناسی بر روی خودروی فرسوده آتش نشانی ، تصمیم به بازسازی آن در جهت کاهش هزینه ها گردید.

وی افزود : این خودرو از سال ۱۳۹۶ در تعمیرگاه بلاتکلیف بوده و پس از پیگیری های مستمر و تامین هزینه های لازم توانستیم این خودرو را بازسازی و مجددا در ناوگان آتش نشانی نیروگاه مورد استفاده قرار دهیم.

ویدا صادقی دهکردی سرپرست اداره HSE نیروگاه رامین نیز اقدامات انجام شده بر روی این خودرو را شامل ساخت مخزن آب خودرو مطابق استاندارد NFPA با ظرفیت 9000 لیتر ، سرویس پمپ آب آتش نشانی ، نصب قرقره هوز ریل با شیلنگ ۳/۴ اینچ بصورت پرس به متراژ 30 متر ، ساخت کابین وسط جهت جای لوازمات امدادی و کپسول آتش نشانی ، ساخت کابین عقب (محل قرارگیری پمپ) با 3 درب کرکره ای ، تعویض کامل سیستم روشنایی ، ساخت و جاسازی مخزن 300 لیتری فوم  پلی اتیلن سه جداره ، رفع دیفکت های مورد نیاز و رنگ آمیزی عنوان نمود.

وی ضمن قدردانی از تلاش همکاران خود در اداره ایمنی و آتش نشانی تاکید کرد رعایت الزامات ایمنی حین کار مهمترین اصل در کاهش حوادث در نیروگاه رامین می باشد و همواره سعی خواهیم نمود تا با نگهداری و تقویت تجهیزات خود و همچنین ارتقاء سطح آموزش و ایمنی همکاران، در جهت صیانت از سلامت همکاران و تجهیزات نیروگاه گام برداریم.

۴ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۲۱
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۹۷۲