اخبار

پیام تبریک مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین

پیام تبریک مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین
تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) نشانه دوراندیشی و عمق اثرگذاری این نهاد مردمی درامنیت ، آبادانی و خدمت رسانی به مردم کشور عزیزمان است

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز طی پیامی هفته بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

بسیج مظهر عشق و ایمان ، آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) نشانه دوراندیشی و عمق اثرگذاری این نهاد مردمی درامنیت ، آبادانی و خدمت رسانی به مردم کشور عزیزمان است  . همزمان با تشدید تحریم های ظالمانه و چالشهای اقتصادی و بویژه شیوع بحران ویروس کرونا و آثار مخرب آن در کشور ، نقش ارزنده و همراهی بسیج با مدافعان سلامت در خدمت رسانی به مردم و تلاش در جهت تامین و بهبود سلامت جامعه جلوه ای دیگر یافت و با دیگر شاهد ایثار و مجاهدت این قشر مردم نهاد بوده ایم . بسیجیان نیروگاه رامین نیز همواره  با همت و اراده خود ، ضمن تمرکز بر اجرای وظایف و مسئولیت خود بمنظور تولید و تامین پایدار انرژی برق ، همیشه در خط مقدم خدمت به تمامی مردم ، خصوصاً مستضعفان و محرومان قرارداشته و در راه صیانت از این مرز و بوم، پیشگام و استوار بوده اند.

اینجانب فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین را به بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان سرافراز تبریک عرض نموده و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان(عجل الله) و در راستای‌ منویات مقام معظم رهبری از ایزد منان مسئلت دارم.

 

خلیل محمدی

                                                                                                         مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز

۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۷
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۸۷۹