اخبار

آزمون تغییر حالت اشتغال پرسنل پیمانکار نیروگاه رامین برگزار شد

آزمون تغییر حالت اشتغال پرسنل پیمانکار نیروگاه رامین برگزار شد
380 نفر از کارکنان پیمانکار نیروگاه رامین اهواز جهت تغییر حالت اشتغال به شرکتی آزمون دادند که از این تعداد ، 162 نفر پس از انجام آزمون و کسب امتیازات تغییر حالت اشتغال می یابند.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: آزمون تغییر حالت اشتغال نیروهای پیمانکاری به شرکتی صبح امروز در دانشگاه پیام نور اهواز برگزار شد.

غلامرضا امیری سرپرست امور کارکنان و رفاه نیروگاه رامین در این رابطه گفت: آزمون تغییر حالت اشتغال کارکنان نیروگاه رامین از پیمانکاری به شرکتی 5شنبه مورخ 99/07/10 با حضور نمایندگان شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در دانشگاه پیام نور اهواز برگزار گردید.

امیری تعداد واجدین شرایط جهت شرکت در آزمون مذکور را 384 نفر ذکر نمود که از این تعداد ، 162 نفر پس از کسب امتیازات لازم قرارداد آنها به شرکتی تغییر خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: این آزمون با 380 نفر حاضر و 4 نفر غایب برگزار شد. همچنین 6 نفر از کارکنان حاضر در آزمون دارای بیماری کرونا بوده اند که در اتاقی جدا از بقیه شرکت کنندگان و در حضور پرستاران بیمارستان و با رعایت الزامات بهداشتی به سوالات آزمون پاسخ دادند.                                             

در خلال برگزاری آزمون مذکور مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز نیز ضمن حضور در محل برگزاری آزمون از نحوه برگزاری آن بازدید بعمل آورد.       

گفتنی است مسئولیت اجرای این آزمون را مجتمع آموزش عالی صنعت آب و برق خوزستان بر عهده داشته است که پس از برگزاری ، اوراق آزمون صورتجلسه گردید و تحویل نمایندگان شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی شد.

۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۷۳۴