اخبار

اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی توسط نیروگاه رامین اهواز

اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی توسط نیروگاه رامین اهواز
سرپرست اداره H.S.E نیروگاه رامین اهواز از اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی در این نیروگاه خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین، این شرکت موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی برای مدت 2 سال از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان گردید.

ویدا صادقی دهکردی سرپرست اداره H.S.E نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: در هر صنعت مهمترین مورد بعد از مسائل فنی که توسط عوامل اجرایی رعایت می‌شود، اصول ایمنی است. در این راستا صلاحیت همه عوامل اجرایی  باید مورد تأیید باشد.

سرپرست اداره H.S.E نیروگاه رامین افزود: به منظور ورود به مناقصات و کارهای پیمانکاری و در نتیجه درآمدزائی ، نسبت به اخذ گواهینامه فوق الذکر اقدام گردید که گواه و تأییدی بر رعایت اصول ایمنی در محیط‌های پیمانکاری است.

صادقی دهکردی هدف از گواهینامه تاید صلاحیت ایمنی را رعایت الزامات ایمنی در محیط های کاری، انجام اقدامات پیشگیرانه ایمنی، توجه به قوانین و دستورالعملهای ایمنی ، شناسایی عوامل خطرساز ، حذف و مدیریت آنها ، ایمن سازی محیط کار و کاهش حوادث ناشی از کار عنوان کرد.

گفتنی است بر اساس قوانین و مقررات آیین نامه ایمنی امور پیمانکاری ، مقرر شده است که تمامی‌کارفرمایان بایستی قبل از هر گونه عقد قرارداد پیمانکاری با پیمانکاران خود، ابتدا این گواهینامه صلاحیت ایمنی را از آنها بخواهند.

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۱,۷۶۸