اخبار

با حضور مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خوزستان در هفته دولت برگزار شد

جلسه هم اندیشی کار در نیروگاه رامین اهواز

جلسه هم اندیشی کار در نیروگاه رامین اهواز با حضور مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خوزستان
جلسه هم اندیشی و مشورتی کار با حضور مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خوزستان، هیئت همراه و مدیرعامل و معاونین نیروگاه رامین اهواز در سال کنفرانس این نیروگاه برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین ،  جلسه هم اندیشی و مشورتی با حضور مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خوزستان، هیئت همراه و مدیرعامل و معاونین نیروگاه رامین در سال کنفرانس این نیروگاه برگزار شد.

در این نشست خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین طی سخنانی به تشریح تولید برق و اهمیت آن در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به قداست نیروگاه رامین و کار سنگین در این مجموعه لازم است که نگاه ویژه ای به پرونده های سخت و زیان آور نیروگاه رامین انجام گیرد.

در ادامه جلسه ، ارسلان غمگین مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خوزستان ضمن قدردانی از تلاشهای بی وقفه کارکنان نیروگاه رامین گفت: تولید پایدار انرژی برق تاثیر مهمی بر تداوم حیات و پویایی صنایع استان خوزستان و کشور دارد و  این یک افتخار بزرگ برای کارکنان این نیروگاه می باشد.

ارسلان غمگین افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا جلسات کمیته های سخت و زیان آور تعطیل شده بود که در اسرع وقت این جلسات مجدداً برگزار خواهد شد .

در ادامه این جلسه امید زمان پور معاونت منابع انسانی نیروگاه رامین ضمن تسلیت ایام ماه محرم و عرض خیر مقدم به میهمانان ، از مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خوزستان درخواست نمودند با توجه به سختی کار در نیروگاه رامین ، کمیته های بدوی و تجدید نظر سختی کار از این نیروگاه بازدید بعمل آورند و از نزدیک با نوع کار و تلاش کارگران و سختی های کار و مشکلات مربوط به آن بیشتر آشنا شوند.

۳ شهریور ۱۳۹۹ ۱۷:۱۶
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۷۴۵