اخبار

در 5 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

اقدام جهادی پایگاه مقاومت بسیج نیروگاه رامین در راستای صیانت از سلامت شهروندان شهرستان باوی

اقدام جهادی پایگاه مقاومت بسیج نیروگاه رامین در راستای صیانت از سلامت شهروندان شهرستان باوی
از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون و 350 هزار لیتر آب ژاول رقیق شده ، جهت ضدعفونی شهرستان باوی با تلاش و پیگیریهای پایگاه مقاومت بسیج نیروگاه رامین مورد استفاده قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین ، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون و 350 هزار لیتر آب ژاول رقیق شده ، جهت ضدعفونی در سطح شهرستان باوی با تلاش و پیگیریهای پایگاه مقاومت بسیج نیروگاه رامین مورد استفاده قرار گرفته است. 

امین عمار سرپرست پایگاه مقاومت بسیج نیروگاه رامین در این رابطه گفت: بر اساس رسالت بسیج مبنی بر حضور در تمام صحنه ها و لحظه ها برای یاری رساندن به هموطنان ، پس از شیوع ویروس کرونا این پایگاه با همکاری حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات شهید صالحی نژاد و سپاه ناحیه باوی اقدام به تهیه آب ژاول از شرکت پتروشیمی کارون شهرستان ماهشهر جهت گندزدایی و ضدعفونی مناطق شهری، روستایی و عشایری و ادارات شهرستان باوی نموده است.

سرپرست پایگاه مقاومت بسیج نیروگاه رامین افزود : با همکاری گروههای جهادی بسیج و سپاه ، مساجد و  هیئت های مذهبی و ادارات شهرستان باوی توانسته ایم از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون و 350 هزار لیتر آب ژاول رقیق شده را جهت حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در سطح شهرستان باوی مورد استفاده قرار دهیم.

۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۵۲
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۴۶۸