اخبار

برنامه های اجرایی ماه محرم و صفر در نیروگاه رامین

برنامه های اجرایی ماه محرم و صفر در نیروگاه رامین
جلسه شورای فرهنگی نیروگاه رامین با محوریت برنامه های ماه محرم و صفر در دفتر پایگاه بسیج این نیروگاه برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : با توجه به اعلام وضعیت سفید از سوی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان ، شورای فرهنگی نیروگاه رامین با هدف هماهنگی و برنامه ریزی و نحوه اجرای برنامه های ایام محرم با توجه به شیوع ویروس کرونا ، برای برگزاری هرچه باشکوه تر عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تشکیل جلسه داد.

در این نشست مصوب شد علاوه بر فضاسازی داخل و بیرون نیروگاه متناسب با ماه محرم و صفر ، مراسمات عزاداری و قرائت زیارت عاشورا در دهه اول محرم در کوتاهترین زمان ممکن و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از قبیل فاصله گذاری عزاداران حسینی و استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی در ابتدای ورود به نمازخانه نیروگاه رامین اجرا شود.

همچنین مقرر گردید استفاده حداکثری از شبکه های مجازی و پورتال داخلی نیروگاه در جهت فضاسازی فرهنگی در قالب مطالب نوشتاری،صوتی و تصویری و برگزاری نشست های بصیرت افزایی در فضای مجازی انجام شود و در ادامه رزمایش همدلی و مواسات ، کمک های مؤمنانه همکاران در این ایام جمع آوری و در اختیار اقشار ضعیف جامعه قرار گیرد.

گفتنی است برپایی موکب محرم امسال در نیروگاه رامین با توجه به شیوع ویروس کرونا ، بدون پذیرایی انجام می گیرد و اقدام به پخش مداحی محرم صورت خواهد گرفت.

 

 

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۱۰
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۸۱۰