اخبار

برپایی مجدد نماز جماعت پس از اعلام وضعیت سفید

نماز جماعت نیروگاه رامین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مجدداً برپا شد.

برپایی مجدد نماز جماعت در نیروگاه رامین پس از  اعلام وضعیت سفید
نماز جماعت نیروگاه رامین با نظارت کادر پزشکی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مجدداً برپا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین :  نماز جماعت نیروگاه رامین اهواز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مجدداً برپا شد.

اقامه نماز جماعت و مراسمات دینی و عبادی در نیروگاه رامین همچون سایر مراکز صنعتی کشور پس از آغاز شیوع ویروس کرونا در اواخر سال گذشته تعطیل  و سبب محروم شدن مشتاقان از این فریضه الهی شده بود و اینک پس از گذر از وضعیت قرمز و با اعلام بازگشت وضعیت سفید در استان خوزستان و در راستای مجوز ستاد ملی مقابله با کرونای کشور مبنی بر برپایی مراسمات دینی و عبادی در شهرهای با وضعیت سفید ، پس از چندماه تعطیلی مجدداً نماز جماعت در نیروگاه رامین اهواز برپا شد.

تب سنجی ، استفاده از مواد ضدعفونی و الزام استفاده از ماسک از جمله مواردی بود که توسط کادر پزشکی درمانگاه مستقر در نیروگاه حرارتی رامین در هنگام ورود نمازگذاران انجام می گیرد.

همچنین رعایت فاصله گذاری مناسب در بین صفوف نماز جماعت ،  بدون قرائت تعقیبات نماز ، حذف مهر و آوردن مهر و سجاده توسط همکاران نمازگذار از منازل،  از مسائل بهداشتی در امر نماز جماعت بود که بسیار خوب از سوی نمازگذاران نیروگاه رامین اهواز رعایت می شود.

گفتنی است برپایی مجدد نماز جماعت پس از چندماه تعطیلی در نیروگاه رامین ، موجب نشاط کارکنان و ایجاد فضایی معنوی در بین آنان شد و دعای جمعی نمازگذاران ریشه کنی کامل ویروس کرونا بود.

۲۶ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۷۳۳