اخبار

آموزش های مجازی ، سرعت در بهبود بهره وری

گامی دیگر در مسیر ارتقاء بهره وری با آموزش کارکنان نیروگاه رامین

گامی دیگر در مسیر ارتقاء بهره وری با آموزش کارکنان نیروگاه رامین
گروه آموزش نیروگاه رامین در سال جاری با برگزاری دوره های آموزشی مجازی جهت کارکنان و مدیران ، فرصت های خوبی جهت بهبود سطح آموزش و ارتقاء دانش کارکنان و مدیران بوجود آورده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین ، گروه آموزش نیروگاه رامین در سال جاری با برگزاری دوره های آموزشی مجازی جهت کارکنان و مدیران ، فرصت های خوبی جهت بهبود سطح آموزش و ارتقاء دانش کارکنان و مدیران بوجود آورده است.

سید بابک خیبرگیر سرپرست گروه آموزش نیروگاه رامین در این رابطه گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیتی که در برگزاری دوره های آموزش حضوری کارکنان و مدیران نیروگاه ایجاد شده بود تصمیم به برگزاری دوره‌های آموزشی در فضای مجازی نمودیم.

خیبرگیر مزایای رویکرد استفاده از فضای مجازی را  افزایش فرصت‌های یادگیری برای همه کارکنان و مدیران در یک زمان ، از میان برداشتن محدودیت‌های فاصله و مکان، استفاده بهتر از زمان و به‌ طور کلی ارتقای بهره‌وری در امر آموزش عنوان کرد. 

وی افزود: شرایط حساس شیوع کرونا و اهمیت مراقبت از سلامت کارکنان، محرک اصلی راه اندازی دوره‌های آموزشی از راه دور بود. لیکن به علت تنوع و تعدد مزایایی که دارد، آن را به عنوان رویکردی دائمی اتخاذ خواهیم نمود و در صورت عادی شدن شرایط پس از ویروس کرونا ، همواره در کنار دوره‌های حضوری آموزشی، از دوره‌های آموزشی در بستر فضای مجازی و آنلاین استفاده خواهد شد.

خیبرگیر درباره صرفه اقتصادی این تحول در آموزش و توسعه کارکنان گفت: استفاده از تکنولوژی‌ های نوین آموزشی از یک طرف موجب می شود تا هزینه‌های برگزاری دوره‌ها کاهش یافته و از طرفی دیگر به علت گسترش فرصت‌های یادگیری در بستر فناوری اطلاعات، دانش کارکنان ارتقاء و عملکرد سازمانی بهبود می یابد. همچنین این امر موجب مزایای اقتصادی قابل توجه برای سازمان خواهد بود.

سرپرست گروه آموزش نیروگاه رامین تاکید داشت: کارکنان با استفاده از هر یک از دستگاه‌ های تلفن همراه، رایانه، لپ تاپ و تبلت به راحتی می توانند در دوره‌های آموزشی مربوطه شرکت نمایند.

خیبرگیر دوره های آموزشی در بستر فضای مجازی را تاکنون شامل 8 دوره عنوان کرد و افزود تعداد شرکت کنندگان در این دوره ها 167 نفر بوده اند که در قالب 2100 نفر ساعت انجام گرفته است.

شایان ذکر است تعداد دوره های برگزار شده در سال گذشته  بیش از 76 دوره بوده که 1204 نفر از کارکنان و مدیران و در قالب 35582 نفر ساعت بوده است که شامل دوره های شغلی اختصاصی، عمومی،مدیریتی و کارگاه ، سمینار و کنفرانس آموزشی بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۸۲۳