اخبار

گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در فضای مجازی نیروگاه رامین اهواز

گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در فضای مجازی نیروگاه رامین اهواز
برگزاری مسابقه کتابخوانی ، مسابقه نقاشی ، تهیه و نشر عکس نوشته های حجاب ، ارسال احادیث و روایات در مورد عفاف و حجاب و فضاسازی های متناسب با عفاف و حجاب از جمله برنامه های این هفته بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین ، امور بانوان و خانواده نیروگاه رامین اهواز به مناسبت هفته گرامیداشت عفاف و حجاب برنامه های ویژه ای را در فضای مجازی برپا نموده است.

مریم شیشه بر مشاور مدیر عامل نیروگاه رامین در امور بانوان و خانواده گفت: با توجه به فضای ایجاد شده به دلیل وجود بیماری کرونا روند اجرایی برنامه های امسال در هفته عفاف و حجاب تغییرکرده و رویکرد اساسی ما با محوریت فضای مجازی است.

شیشه بر از جمله برنامه های برگزار شده امسال در فضای مجازی را ، برگزاری مسابقه کتابخوانی ، مسابقه نقاشی ، تهیه و نشر عکس نوشته های حجاب ، ارسال احادیث و روایات در مورد عفاف و حجاب و فضاسازی های متناسب با عفاف و حجاب برشمرد.

وی آخرین روز از هفته عفاف و حجاب را روز تجلیل از بانوان همکار برشمرد که مجاهدانه در عرصه های مختلف نیروگاه رامین برای پایداری شبکه برق تلاش میکنند.

گفتنی است تجلیل تعدادی از بانوان شاغل در نیروگاه رامین با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان باوی و امام جماعت و فرمانده پایگاه بسیج نیروگاه رامین انجام گرفت و بانوان شاغل تلاشگر مورد تقدیر قرار گرفتند.

۲۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۷:۰۳
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۶۲۴