اخبار

گامی دیگر در مسیر خودکفایی نیروگاه رامین اهواز

بازسازی کامل پوسته ها و ساخت کلیه قطعات دوار بوستر پمپ ها در کارگاه تراشکاری نیروگاه رامین

بازسازی کامل پوسته ها و ساخت کلیه قطعات دوار بوستر پمپ ها در کارگاه تراشکاری نیروگاه رامین
برای اولین بار کف تراشی فیس نیمه بالا و پایین پوسته بوستر پمپ ها و ساخت کلیه قطعات دوار آنها به دست متخصصان خلاق و تلاشگر نیروگاه رامین انجام گرفت .

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : برای اولین بار کف تراشی فیس نیمه بالا و پایین پوسته بوستر پمپ ها و ساخت کلیه قطعات دوار  آنها به دست متخصصان خلاق و تلاشگر نیروگاه رامین انجام گرفت .

محمودرضا بهرادمنش سرپرست کارگاه تراشکاری نیروگاه رامین گفت: برای اولین بار بازسازی و ساخت قطعات دوار بوستر پمپ ها با هدف کاهش زمان تعمیرات و مواد مصرفی و نیز افزایش دقت اجرای کار و کاهش زمان تعمیرات اصلاحی و همچنین صرفه جویی در ابزارهای مصرفی جهت سنگ زنی دستی پوسته توسط تلاشگران عرصه صنعت برق در کارگاه تراشکاری نیروگاه رامین صورت پذیرفت.

بهرادمنش در این رابطه گفت: بوستر پمپ ها وظیفه تأمین فشار ورودی پمپ های آب تغذیه را در فرآیند آب و بخار نیروگاه به عهده دارند و رفع اشکالات فنی و بروزرسانی آنها  از  اهمیت خاصی بمنظور ارتقاء توان واحدهای عملیاتی و تعمیراتی برخوردار است.

وی گفت : پوسته ها و قطعات دوار این پمپ ها به دلیل شرایط کاری در طول مدت زمان کارکرد دچار خوردگی و سایش شدید در قسمت های آب بندی با محفظه پمپ می گردند به همین دلیل ساخت و بازسازی و تعمیر این تجهیزات با استفاده از پتانسیل های کارآمد داخلی در نیروگاه رامین در دستور کار قرار گرفت.

۲۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۸۲۵