اخبار

در فروردین 99 تحقق یافت؛

تولید 630 هزار 764 مگاوات ساعت انرژی خالص برق توسط نیروگاه رامین اهواز

تولید 630 هزار 764 مگاوات ساعت انرژی خالص برق توسط نیروگاه رامین اهواز
این نیروگاه که با اجرای تعمیرات میاندوره ای و رفع چالشهای تخصصی سطح آمادگی خود را بمنظور تقویت تولید پایدار انرژی برق و خدمت رسانی به مردم در تابستان و پیک مصرف برق بهبود می دهد، توانست در فروردین سال جاری 630 هزار و 764 مگاوات ساعت انرژی خالص برق تولید و به شبکه سراسری برق کشور ارائه دهد.
 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز :  خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین با اشاره به اجرای تعمیرات میاندوره ای واحد 305 مگاواتی شماره 4 ، مراحل نهایی تعمیرات نیمه اساسی واحد5 و همچنین رفع چالشها و مشکلات فنی سایر واحدهای نیروگاه طی ماههای اخیر بویژه در فروردین ماه، ارتقاء سطح آمادگی این نیروگاه و تداوم خدمت رسانی به مردم بویژه در فصل تابستان و ایام پیک مصرف برق را مهمترین رویکرد این مجموعه تولیدی عنوان نمود.
 وی اظهار امیدواری نمود با تکیه بر لطف خداوند و اعتماد به دانش و تجربه ارزشمند تلاشگران نیروگاه بتوانیم ضمن تقویت شبکه سراسری برق کشور ، تابسانی توام با آرامش را برای مردم شریف به ارمغان آوریم.
شایان ذکر است نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری ایران است و ضمن تولید و تامین بیش از 30 درصد برق استان خوزستان نقش مهمی در تقویت ، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور ایفاء می کند.
#صنعت_برق_همیشه_بیدار
#کانال_خبری_نیروگاه_رامین
@prrppa
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۳۹
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز prrppa@ |
تعداد بازدید : ۷۹۲