اخبار

کارنامه نیروگاه رامین در تامین انرژی برق حرارتی

تولید خالص بیش از ۹ میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز

تولید خالص حدود 9 میلیون 342 هزار مگاوات ساعت انرژی برق در سال گذشته
این نیروگاه با تحقق 98درصدی میزان سهمیه پیش بینی شده در سال گذشته با تولید 9 میلیون و 342هزار مگاوات ساعت انرژی برق وسطح آمادگی 95 درصدی واحدهای نیروگاهی سال گذشته را پشت سر گذاشته است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: نقش انرژی برق در جوامع نقشی حیاتی و استراتژیک است،  بطوریکه بدون این انرژی اثرگذار، نمی‌توان شاهد روند رو به رشد توسعه، آبادانی و ارائه خدمات به مردم جهت تامین آسایش و رفاه آنان باشیم.

او افزود: تامین پایدار و مستمر این انرژی مهم ترین رسالت مجموعه ما بوده و به جرات می‌توان گفت کارکنان نیروگاه با تولید این انرژی حیاتی در خط مقدم خدمت رسانی به مردم شریف و توسعه زیر ساخت‌ها قرار دارند و عملکرد آنان ضمن اثرگذاری مستقیم بر سایر شرکت‌ها و صنایع وابسته به انرژی برق، نقش مهمی بر روند خدمت رسانی سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان و همچنین صنایع و شرکت‌های تولیدی و خدماتی کشور می‌گذارد.

محمدی اظهار داشت: در ۱۲ ماهه سال ۹۸، این نیروگاه با تحقق ۹۸ درصدی میزان سهمیه پیش بینی شده با تولیدخالص ۹ میلیون و ۳۴۲ هزار مگاوات ساعت انرژی برق و سطح آمادگی ۹۵ درصدی واحد‌های نیروگاهی را پشت سر گذاشته است.

وی تصریح کرد: مدیریت نیروگاه رامین با بهره گیری از تخصص وتوان کارکنان وبرنامه ریزی مدون خود تحقق ۱۰۰ درصدی سهمیه پیش بینی شده و همچنین بهبود روند سطح آمادگی واحد‌ها را درسال جهش تولید را نشانه گذاری  نموده است که قطعا با تلاش و کوشش مضاعف تلاشگران عرصه تولید برق نیروگاه رامین این اهداف محقق خواهد شد.

لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی یکی از بزرگترین نیروگاه‌های حرارتی کشور بوده که سهم بسیار مهمی در تامین و پایداری شبکه برق در جنوب غربی کشور را ایفا می‌کند

۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۳۴
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز www.raminpower.ir |
تعداد بازدید : ۸۹۲