اخبار

در تیرماه سال جاری؛

تولید برق در نیروگاه رامین اهواز از یک میلیون مگاوات ساعت گذشت

تولید برق در نیروگاه رامین اهواز از یک میلیون مگاوات ساعت گذشت
این نیروگاه با تولید یک میلیون و ۹۷ هزار و ۴۴ مگاوات ساعت انرژی برق در تیرماه سال جاری توانست میزان تولید خود در ۴ ماهه سال جاری را به ۳ میلیون ۵۰۳ هزار و ۴۰۸ مگاوات ساعت رساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش ۳ درصدی برخوردار بوده است.

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : مصطفی ذبایح نجف آبادی جانشین مدیر عامل و سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین اهواز گفت: انرژی برق برای استان خوزستان بویژه در فصل تابستان نیازی حیاتی است و این موضوع رسالت ما را در تامین برق پایدار بیش از پیش حائز اهمیت می‌کند.

او رفع مشکلات فنی و پایداری واحد‌های تولید برق این نیروگاه را مهم ترین رسالت این مجموعه در طول سال بویژه در فصل تابستان دانست و افزود: با تولید یک میلیون و ۹۷ هزار و ۴۴ مگاوات ساعت انرژی برق در تیرماه سال جاری توانستیم میزان تولید خود در ۴ ماهه سال جاری را به ۳ میلیون ۵۰۳ هزار و ۴۰۸ مگاوات ساعت رسانده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش ۳ درصدی برخوردار بوده است.

نجف آبادی این میزان تولید را حاصل ۱۳ هزار و ۹۴۷ ساعت کارکرد واحد‌های این نیروگاه دانست و اظهار داشت: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

جانشین مدیر عامل و سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین اهواز تصریح کرد: تولید انرژی برق به ویژه در نیروگاه‌های حرارتی دارای مشقت‌های فراوانی است و انتظار داریم مردم عزیز با صرفه جویی و رعایت الگو‌های مصرف باعث کاهش فشار به نیروگا‌ها و شبکه برق شوند تا ما نیز بتوانیم با خدمت رسانی مستمر، در تامین و بهبود آسایش مردم استان موفق‌تر عمل کنیم.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی  بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تقویت و شبکه سراسری برق ایفاء می‌کند.

۱۰ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۰۶
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۸۶۱