اخبار

با آغاز فصل تابستان و پیک مصرف برق

عزم جدی نیروگاه رامین اهواز برای تولید برق تابستان

عزم جدی نیروگاه رامین اهواز برای تولید برق تابستان
این نیروگاه پس از اجرای تعمیرات اساسی و رفع محدودیت های تولید طی ماههای گذشته، ضمن افزایش میزان 5/7 درصدی تولید انرژی برق در سه ماهه سال ۹۸ به استقبال تابستان و پیک مصرف برق رفت
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز  : ناصر محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین با اشاره به نقش انرژی برق در توسعه و آبادانی کشور اظهار داشت : انرژی برق بعنوان یکی از اساسی ترین ومهمترین نیازهای جامعه است بطوریکه تداوم روند زندگی روزمره را بدون این انرژی حیاتی نمی توان متصور شد . وی  گفت : تامین پایدار ومستمر این نیاز اساسی وخدمت رسانی به مردم شریف رسالت کارکنان این نیروگاه ۱۸۵۰ مگاواتی است و با توجه به شرایط اقلیمی و گرمای بیش از حد هوا در استان خوزستان خرسندیم که با انجام مطلوب رسالت خود در تامین آسایش هموطنان نقش آفرینی می کنیم . 
محمدی میزان تولید این انرژی در خرداد سال جاری را  یک میلیون و ۱۱۷ هزار و ۲۵۳ مگاوات ساعت اعلام کرد که این میزان نسبت به تولید انرژی برق در خرداد ۹۷ از افزایش ۱۵/۶۵ درصدی برخوردار بود .
 
محمدی میزان ساعت کارکرد خردادماه این نیروگاه را ۴۳۹۹ ساعت عنوان نمود که این میزان نسبت به خرداد سال گذشته از افزایش ۱۷/۲۴% درصدی برخوردار بود.
 
وی با اشاره به اقدامات تعمیراتی و رفع چالشهای فنی طی ماههای گذشته  از تولید ۲ میلیون ۴۰۶ هزار و ۳۶۴ مگاوات ساعت در ۳ ماهه سال جاری و افزایش ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این نیروگاه خبر داد . محمدی میزان کارکرد واحدهای نیروگاه جهت تولید این میزان انرژی در ۳ ماهه سال ۹۸ را  ۹۶۴۱ ساعت عنوان نمود.
شایان ذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و مجموع ۱۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است ونقش مهمی در تقویت شبکه سراسری برق کشور و خدمت رسانی به مردم ایفا می کند 
۱۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۱۶
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۸۴۴