اخبار

با افزایش ۱۵/۲ درصدی تولید برق در اردیبهشت ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته

نیروگاه رامین بر مدار رونق تولید انرژی برق

نیروگاه رامین بر مدار رونق تولید انرژی برق
این نیروگاه که تامین کننده اصلی برق استان خوزستان است با تولید ۷۹۲ هزار ۹۴۰ مگاوات ساعت در اردیبهشت سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵/۲ درصد افزایش تولید داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : ناصر محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت : تامین برق پایدار شبکه و خدمت رسانی مستمر به مردم مهمترین رسالت ما است وهمواره همه تلاش خود را جهت دستیابی به اهداف و برنامه های تولیدی خود بکار می گیریم تا بتوانیم در انجام رسالت خود و خدمت رسانی به مردم عزیز سربلند باشیم . وی میزان تولید اردیبهشت سال جاری را ۷۹۲ هزار ۹۴۰ مگاوات ساعت اعلام نمود واظهار داشت : این نیروگاه از ظرفیت و توان بیشتری بمنظور تولید این انرژی در اردیبهشت ماه برخوردار بوده و بدلیل  وقوع سیل و طغیان رودهای استان خوزستان وایجاد محدودیت تولید بدلیل در مدار قرارگرفتن نیروگاههای برقابی و همچنین کاهش مصرف انرژی برق در فصل بهار نسبت به تابستان بر اساس دستور دیسپاچینگ ملی، میزان تولید خود را در این سطح کنترل نمودیم .                                                                                                                        

مدیرعامل نیروگاه رامین از افزایش  16/9درصدی ساعت کارکرد این نیروگاه در اردیبهشت ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و  گفت: حفظ و تقویت آمادگی نیروگاه بمنظور تولید انرژی حیاتی برق در تابستان پیش رو و ایام پیک مصرف برق مهمترین برنامه عملیاتی ما طی ماههای گذشته بود و به لطف خدا و همت والای تلاشگران نیروگاه و همچنین با مدیریت مصرف و صرفه جویی هموطنان ، امسال نیز همچون سالهای قبل تابستانی توام با آرامش را سپری خواهیم نمود.                                                      

شایان ذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و مجموع ۱۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است ونقش مهمی در تقویت شبکه سراسری برق کشور و خدمت رسانی به مردم ایفا می کند .

۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۳۶
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۱,۵۴۴