اخبار

پیام تبریک مدیر عامل نیروگاه رامین به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک مدیر عامل نیروگاه رامین به مناسبت عید سعید فطر
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : ناصر محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز،در پیامی عید سعید فطر را به کارکنان و خانواده نیروگاه رامین تبریک گفتند.

 

 

 

 

 

 

 

متن پیام :

 

مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ

«خدایا من بهترین چیزی که بندگان صالح تو از تو خواسته‌اند، همان را از تو می‌خواهم و پناه می‌برم به تو از آن‌چه بندگان خالص شده تو پناه برده‌اند».

 

همکاران وخانواده ارجمند نیروگاه رامین

با سلام و احترام

سپاس آن دانای بی نیاز را که لطف و کرمش را بر ما بندگان تمام نمود و نعمت حضور بر خوان ضیافتش را در ماه صیام به ما ارزانی داشت. ماه مبارک رمضان فرصتی گرانقدر بود تا بندگان صالح خدا روح زنگار گرفته از عادات دنیوی را در چشمه جوشان فیض حضرت حق بشویند و در شب های قدر، تسبیح فرشتگان را به گوش جان بشنوند و در سایه دستورات حیات بخش قرآن کریم، از تغافل و دنیازدگی آزاد شوند. خوشا به حال آنان که عاشقانه به استقبال ضیافت الهی رفته، وجود خویش را با زمزمه‌های دعا و نوای دلنشین مناجات صفا دادند و با درک لیله‌القدر که بهتر از هزار ماه است راه سعادت و نیکبختی را پیش گرفتند و اینک با قلبی مطمئن به استقبال عید سعید فطر می‌روند.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما همکاران وخانواده مؤمن و روزه‌دار نیروگاه رامین در ماه مبارک رمضان، فرارسیدن عید سعید فطر ، عید ایمان و بندگی ، عید بشارت‏های الهی و روز خوب مهربانی‏های خدا را تبریک عرض نموده و امیدوارم در این عید رحمت و مغفرت با همبستگی و دوشادوش یکدیگر برای تولید پایدار انرژی حیاتی برق و خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی ، همچون گذشته تلاش کنیم و نظاره گر پیشبرد اهداف و رسالت نیروگاه بزرگ رامین باشیم.

از خداوند متعال سلامتی، عزت و موفقیت شما بزرگواران و تعجیل در امر ظهور حضرت ولی عصر(عج) و حفظ معنویت در تمام ایام سال را از خداوند متعال مسئلت دارم.

ناصر محمدی

مدیرعامل

رمضان 1440- خرداد  1398

۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۰۸
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۱,۰۶۱