اخبار

به منظور ساماندهی و بهسازی مناطق سیل زده

تشکیل گروه های جهادی و سازندگی در شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق خوزستان

تشکیل گروه های جهادی و سازندگی در شورای هماهنگی حراست های صنعت  آب و برق خوزستان
شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق خوزستان به منظور ساماندهی و بهسازی مناطق سیل زده اقدام به تشکیل گروه های جهادی و سازندگی نمود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش روابط عمومی رامین اهواز: فواد خداکرمی رئیس شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق خوزستان با اشاره به اقدامات این شورا در امدادرسانی به بخش‌هایی از مناطق سیل زده خوزستان اظهار داشت: این شورا از اوایل وقوع سیل تاکنون با حضور و مشارکت پررنگ خود اقدام به تهیه و تامین بخشی از نیازهای ضروری مناطق سیل زده خوزستان نمود و در گام دوم نیز تشکیل گروه های جهادی و سازندگی در بخش‌های تعمیرات ساختمان ، الکتریک و تعمیرات تجهیزات سرمایشی  را در دستور کار خود قرار دادیم.
وی گفت در این طرح اقدام به شناسایی منازل آسیب دیده نموده و بر اساس نیاز سنجی ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تیم‌های تخصصی جهادی را به این مناطق اعزام خواهیم نمود. این شورای اظهار امیدواری  نمود تا با هماهنگی و همکاری سایر شرکت ها و نهادها بویژه شرکتها خدمت رسان وزارت نیرو بتوانیم نقش مطلوبی در بازسازی وآماده سازی  این مناطق ایفا نموده تا شاهد بهبود آسایش مردم این مناطق پس از بحران سیل اخیر باشیم.
تیم های تخصصی وتعمیراتی این شورای هماهنگی در اولین اعزام خود روستای چم خزام عنافچه واقع در شهرستان باوی را تحت پوشش خود قرار داد. 
 
شایان ذکر است شورای هماهنگی حراست های صنعت برق خوزستان متشکل از مدیران حراست های سازمان آب و برق، آبفا،آبفاروستایی، توزیع برق، نیروگاه رامین، شرکتهای تولید برق ، طرحهای توسعه نیروگاهی ، آموزشگاه صنعت آب و برق و سایر شرکتها و سازمان های صنعت آب وبرق در استان خوزستان می باشد و بر اساس رسالت و رویکرد خود ضمن مشارکت در امدارسانی به مناطق سیل زده ، نظارت دقیقی بر عملکرد شرکتها و سازمانهای مرتبط با صنعت آب و برق خوزستان در این مناطق دارد.
۱ خرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۳۵
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۱,۱۰۶