اخبار

تداوم امدادرسانی وکمک شورای هماهنگی صنعت آب و برق خوزستان در مناطق سیل زده

تداوم امدادرسانی وکمک شورای هماهنگی صنعت آب و برق خوزستان در مناطق سیل زده
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: شورای هماهنگی حراستهای صنعت آب و برق خوزستان بر تداوم امداد رسانی و نظارت بر عملکرد سازمانها و شرکتهای صنعت آب و برق در خصوص مناطق سیل زده خوزستان تاکید نمود.

 

 

 

 

 
 
 
  شورای هماهنگی حراستهای صنعت آب وبرق خوزستان همزمان با بروز بحران سیل در خوزستان ضمن بسیج همه نیروهای خود در استحکام سازی و حفاظت از تاسیسات صنعت آب و برق ، نقش فعالی در امدادرسانی و ارائه خدمات به مناطق سیل زده خوزستان ایفا نموده است.
فواد خداکرمی رئیس شورای هماهنگی از بازدیدهای میدانی و نظارت دقیق بر عملکرد زیرمجموعه صنعت آب و برق خوزستان، نحوه امدادرسانی به مناطق سیل زده، ایجاد کمپین اجتماعی "سیل مهر و وفا "جمع آوری و اهدای کمکهای مردمی وتوزیع دقیق این اقلام و تأمین دارو و لوازم بهداشتی و همچنین اعزام تیم پزشکی و ویزیت ودرمان بیش از 100نفر از مردم سیل زده شهرستان حمیدیه را مهمترین اقدامات این شورا برشمرد و از تداوم این فعالیتها و خدمات تا پایان بحران خبر داد.
 
ایشان ضمن تقدیر از مجموعه حراستهای صنعت آب و برق خوزستان، نقش حراست سازمان آب وبرق ، آبفار، نیروگاه رامین و طرح نیروگاه شهدای ویس را پررنگ و  اثرگذار دانست ودرادامه افزود در این خیل همدلی وکمک رسانی برخی از متخصصین بی ادعا زحمات زیادی را متقبل می شدند که نمی توان از نام دکتر رضا زیلابی پزشک ودرمانگر که همکاری صادقانه ایی با شورا داشتند به راحتی گذشت وزحمات این پزشک فداکار ستودنی است. 
وی همچنین تداوم خدمات در دهستان های خسرج ، مروه ، هویش و بخش های عمده ای از شهرستان حمیدیه  را از برنامه های این شورا دانست واظهار داشت عمده کمکهای مردمی در حوزههای مختلف پس از دریافت با دقت نیاز سنجی وسپس میان سیل زدگان توزیع می گردد.
یاداور می گردد تمامی فعالیتهای امداد رسانی وکمک به سیل زدگان توسط شورای هماهنگی حراستهای صنعت آب وبرق خوزستان در قالب موکب حضرت سیدالشهدا(ع) مقرشهید مدافع حرم شهید «حاج علی محمد قربانی » برنامه ریزی وعملیاتی می گردید.
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۱۲
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۱,۲۰۵