اخبار

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز :

سال ۹۸ سال رونق تولید انرژی برق در نیروگاه رامین است

سال ۹۸ سال رونق تولید انرژی برق در نیروگاه رامین است
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: این نیروگاه با تکیه بر دانش و تجربه کارکنان خودتوانست با تولید پایدار انرژی برق به ویژه در تابستان طاقت‌فرسای سال ۹۷ نقش مهمی در خدمت‌رسانی به مردم ایفا نماید و هم اکنون نیز عزم خود را بمنظور حفظ و تقویت روند تولید این انرژی حیاتی در سال ۹۸ جزم نموده است.
 

 

 

 

 

 

 

مهندس ناصر محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین ضمن تقدیر از همت و تلاش همه کارکنان این نیروگاه  اظهار داشت: تولید انرژی برق رسالت اصلی ما می باشد و در تحقق این وظیفه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود . وی با اشاره به گرمای بی سابقه تابستان سال ۹۷ و افزایش چشمگیر مصرف انرژی برق ، نقش نیروگاه رامین در تولید این انرژی و خدمت رسانی مستمر به مردم را نقش اثرگذار و حیاتی دانست. 
محمدی با اشاره به رویکرد این نیروگاه طی سالهای اخیر در تحقق اقتصاد مقاومتی، تعمیرات اساسی واحدهای ۳۰۵ مگاواتی که دارای پیچیدگی و حساسیت بالایی نیز می باشند را یکی از مهمترین دستاوردها و اقدامات کارکنان این نیروگاه دانست و از پتانسیل مهندسی و آمادگی فنی این نیروگاه جهت همکاری و خدمت رسانی به سایر صنایع و نیروگاههای کشور خبر داد.
وی بازسازی و ساخت قطعات و تجهیزات نیروگاهی و اجرای طرح‌های تکمیلی و بهسازی تجهیزات و سیستمهای فنی نیروگاه را نیز جلوه ای از بلوغ سرمایه انسانی متخصص و باتجربه این نیروگاه دانست. مدیرعامل بزرگترین نیروگاه بخاری کشور تعمیرات اساسی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۴ و بازسازی کلید خانه واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره یک نیروگاه رامین در اسفند سال گذشته که در سریعترین زمان ممکن توسط  تلاش جهادگونه کارکنان این نیروگاه انجام گرفت را نمونه بارزی دیگر از دستاوردهای این نیروگاه در سال ۹۷ برشمرد.
 
وی همچنین نگهداری اصولی و بهره برداری مناسب از واحدهای نیروگاه رامین را مهمترین رویکرد این نیروگاه دانست و اظهار امیدواری نمود اقدامات اصلاحی و تعمیراتی اخیر نوید بخش استمرار خدمت رسانی و رونق تولید این نیروگاه در سال ۹۸ بویژه در تابستان و پیک برق آتی باشد.
شایان ذکر است نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت 1850 مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور و تامین کننده حدود 40درصد برق مورد نیاز استان خوزستان است ونقش مهمی در پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می کند .
 
#کانال خبری نیروگاه رامین اهواز
@prrppa
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۵۴
روابط عمومی نیروگاه رامین |
تعداد بازدید : ۸۹۴