اخبار

مشارکت معنوی بیش از130 نفر از کاركنان نیروگاه رامین در" طرح اهدای خون سالم،اهدای زندگی"

مشارکت معنوی بیش از130 نفر از کارکنان نیروگاه رامین در" طرح اهدای خون سالم،اهدای زندگی"
​به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون، کارکنان داوطلب نیروگاه رامین با حضور در ایستگاه سیار سازمان انتقال خون اهواز در این اقدام معنوی وانسان دوستانه شرکت کردند.
 
 

 

 

 

سلطانعلی صحنعلی زاده مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین ضمن تقدیر از حضورصمیمی پرسنل این مجموعه  و با اشاره به مشارکت فعال کارکنان نیروگاه در برنامه های فرهنگی و اجتماعی ، توسعه و تقویت تعاملات برون سازمانی در استان را یکی از مهمترین رویکردهای نیروگاه دانست.
وی مشارکت کارکنان در برنامه های اجتماعی را موجب بهبود روحیه کاری و تقویت تعاملات سازمانی دانست و  اهداء خون به نیازمندان را یکی از مولفه های ایجاد همدلی با سایر هموطنان و همچنین بهبود شرایط سلامتی و تقویت حس نوعدوستی کارکنان عنوان نمود . صحنعلی زاده  اظهار امیدواری نمود این اقدام خداپسندانه بتواند ضامن سلامت جسم تعدادی از هموطنان و نیازمندان به این ماده حیاتی و خدادادی باشد.
شایان ذکر است اکیپ سیار سازمان انتقال خون خوستان بمدت 5 روز با استقرار در نیروگاه رامین اهواز زمینه حضور بیش از 130 نفر خیرین علاقمند این نیروگاه در این برنامه معنوی فراهم آورد .
 
۱ دی ۱۳۹۷ ۰۸:۴۱
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۱۶۴