اخبار

حجت الاسلام قنبری مشاور مدیرعامل و مسئول امور فرهنگی شرکت مادر تخصصی برق حرارتی

اقدامات فرهنگی و اجتماعی نیروگاه رامین اهواز الگویی در صنعت برق حرارتی است

اقدامات فرهنگی و اجتماعی نیروگاه رامین اهواز الگویی در صنعت برق حرارتی است
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : در بازدیدی که حجت الاسلام قنبری مشاور مدیرعامل و مسئول امور فرهنگی شرکت مادر تخصصی برق حرارتی از نیروگاه رامین بعمل آوردند اقدامات و برنامه های فرهنگی و اجتماعی این نیروگاه را بعنوان الگویی مطلوب در صنعت برق حرارتی دانست.

 

در جلسه ای که با حضور ایشان و مدیران نیروگاه رامین اهواز و افق ماهشهر برگزارشد مهندس محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین طی گزارشی به تشریح عملکرد فنی ، فرهنگی و اجتماعی این مجموعه پرداخت و اقدامات جهادی و تلاش شبانه روزی کارکنان نیروگاه بویژه در تابستان و پیک مصرف برق را مهمترین دلیل تولید مستمر انرژی برق و خدمت رسانی مطلوب به مردم عنوان نمود.

در ادامه حجت السلام قنبری ضمن آشنایی بیشتر با فرآیند تولید برق و بازدید از عملیاتهای تعمیراتی این نیروگاه  ریال رویکرد و اقدامات فرهنگی و اجتماعی این مجموعه و تحقق واقعی اقتصاد مقاومتی در این نیروگاه را الگوی مناسب در در صنعت برق حرارتی کشور دانست .

وی اجرای تعمیرات اساسی واحد 305 مگاواتی شماره 4 بدست جوانان خلاق این نیروگاه و عدم حضور کارشناسان خارجی در این پروژه را مورد تقدیر قرار داده و اظهار امیدواری نمود با حفظ و تقویت این روحیه جهادی شاهد خودکفایی کامل صنعت برق و سایر صنایع کشور باشیم.

۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۰
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۸۳۸