اخبار

مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی در بازدید از نیروگاه رامین اهواز

تولید پایدار انرژی برق تاثیر مهمی بر تداوم حیات و پویایی صنایع کشور دارد

تولید پایدار انرژی برق تاثیر مهمی بر تداوم حیات و پویایی صنایع کشور دارد
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : مهندس محسن طرزطلب مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی کشور در دیدار و جلسه ای که با مدیران و معاونین نیروگاه رامین داشت تولید پایدار انرژی برق را اقدامی مهم و اثرگزار در تداوم حیات و پویایی صنایع کشور دانست .
 
 
 

 

 

 
در ابتدای این جلسه مهندس ناصرمحمدی مدیرعامل نیروگاه رامین ضمن تشریح عملکرد این مجموعه طی سال جاری بویژه ایام پیک مصرف برق در تابستان، گزارشی از برنامه ها و چالشهای فنی ، مشکلات مالی و سرمایه های انسانی این نیروگاه ارائه داد و خواستار حمایت بیشتر شرکت تولید برق حرارتی با این مجموعه شد .
مهندس طرزطلب مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی نیز ضمن تقدیر از تلاش و همت کارکنان نیروگاه رامین در تولید انرژی حیاتی برق بویژه طی ایام پیک مصرف بر حفظ این روند و تقویت آن بمنظور تولید این انرژی در سال 98 تاکید نمود.
وی با اشاره به موقعیت استراتژیک و شرایط اقلیمی استان خوزستان ، تولید پایدار انرژی برق را اقدامی مهم و اثرگزار در تداوم حیات و پویایی صنایع کشور دانست و رفع چالشها و مشکلات فنی و غیرفنی نیروگاههای تولید برق حرارتی بویژه نیروگاه رامین را از اولویت های کاری خود دانست .
طرزطلب  گفت : انرژی برق نیازی اساسی و اثرگذاردر جامعه است و براین اساس بسیاری از دشمنان ما سعی می کنند با آسیب رساندن و اخلال در تامین این انرژی حیاتی ، روند خدمت رسانی به مردم را با مشکل مواجهه نمایند . وی در ادامه افزود : اگر درایت مسئولان ، همراهی مردم در کنترل مصرف بی رویه و همت و تلاش متعهدانه کارکنان صنعت برق نبود نمی توانستیم شاهد گذر موفقیت آمیز در تابستان طاقت فرسای سال جاری باشیم.
مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی در ادامه به نیاز شبکه برق کشور  در پیک مصرف سال 98 اشاره نمود و برنامه ریزی صنعت برق کشور بمنظور کنترل این چالش از طریق راه اندازی واحدهای جدید نیروگاهی ، رفع محدودیت های تولیدی نیروگاههای کشور  و همچنین تمرکز بر تقویت فرهنگ صرفه جویی توسط مردم و سایر مصرف کنندگان خبر داد.
طرزطلب همچنین بهسازی و نوسازی واحدهای نیروگاه رامین بمنظور رفع مشکلات ساختاری و تولید حداکثری از این واحدها را از برنامه های شرکت تولید برق حرارتی با همکاری شرکت سازنده روسی دانست.
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۱۲
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۷۵۰