اخبار

انتخابات کمیته انضباطی ویژه نمایندگان کارگران و نماینده سرپرستان نیروگاه رامین برگزار شد.

انتخابات کمیته انضباطی ویژه نمایندگان کارگران و نماینده سرپرستان نیروگاه رامین برگزار شد.
با برگزاری این انتخابات که با حضورکارکنان قرارداد دائم و مدت معین این نیروگاه برگزارگردید نمایندگان کارگران و سرپرستان کمیته انضباط کار این مجموعه مشخص شد.
 
 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز:  با برگزاری این انتخابات که با حضورکارکنان قرارداد دائم و مدت معین این نیروگاه برگزارگردید نمایندگان کارگران و سرپرستان کمیته انضباط کار این مجموعه مشخص شد.
فرشید موزری معاونت منابع انسانی نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: اعضای کمیته انضباطی از طریق فرآیند انتخابات برای مدت 2سال انتخاب می شوند و ما نیز طبق دستورالعمل های ابلاغی اقدام به ثبت نام کاندیدها و برگزاری این انتخابات با حضور کارکنان قرارداد دائم و مدت معین نیروگاه  نموده ایم . وی در ادامه اظهار داشت: پس از شمارش آرای ماخوده که با حضور نمایندگان  مدیریت عامل،حراست وامور محرمانه وهسته گزینش وبا حضور کارشناسان این معاونت انجام گرفت در پایان شمارش آرای آقایان "رستم اشرف پور  بیرگانی با کسب 175 رای و"آقای مسلم صالحی "با کسب 115 رای بعنوان نمایندگان کارگران و "آقای اسمعیل جمالپور  " با کسب 55 رای  بعنوان نماینده سرپرستان نیروگاه رامین اهواز  معرفی گردید.
وی در خصوص آمار وتعداد آرای ماخوذه در دوحوزه کارگران وسرپرستان گفت:آرای ماخوذه انتخاب نمایندگان کارگران در مجموع 264 رای  وانتخاب نماینده سرپرستان 154 رای بود.
۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۲۳:۱۸
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۶۷۴