اخبار

عملیات بازسازی و ترمیم یک دستگاه کولر بخار استارت بویلر فاز یک نیروگاه رامین

عملیات بازسازی و ترمیم یک دستگاه کولر بخار استارت بویلر فاز یک نیروگاه رامین
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : این نیروگاه طی سالهای اخیر با تکیه بر دانش و تجربه کارکنان خود توانست با ساخت و بازسازی تعداد زیادی از قطعات و تجهیزات صنعتی، خود را به عنوان نیروگاهی پیشرو در تحقق اقتصاد مقاومتی مطرح نماید.
 
 
مهندس هادی لقمانیان مسئول کارگاه بازسازی و ساخت مبدلهای حرارتی این نیروگاه اظهار داشت: اعتماد و حمایت مجموعه مدیریتی نیروگاه به کارکنان خلاق و متخصص باعث گردید تا ما نیز با تکیه بر دانش و تجربه همکاران بتوانیم در عرصه ساخت و بازسازی مبدلهای حرارتی دستاوردهای مطلوبی داشته باشیم.
وی با اشاره به ساخت انواع کولرها و مبدلهای حرارتی در این کارگاه گفت: بازسازی و ترمیم کولر بخار استارت بویلر فاز یک نیروگاه از آخرین اقدامات این کارگاه بوده که طی این پروسه توانستیم با اقدامات فنی این تجهیز را بازسازی و مورد بهره برداری مجدد قرار دهیم.
وی مهمترین اقدامات انجام شده برروی این تجهیز را بازدید و سرویس جداره داخلی تیوب ها به منظور رفع گرفتگی و مشخص شدن لوله های کیپ شده ، تست هیدرو استاتیک به منظور مشخص شدن لوله های معیوب، خارج کردن لوله های فرسوده مشخص شده از کولر ، نصب و جایگزینی لوله های نو به جای لوله معیوب کولر بخار به تعداد ۳۵۲ عدد و اجرای عملیات expanding و یا والس کاری لوله ها عنوان نمود.
شایان ذکر است آقایان موسی کلاهکج ، احمد مریم زاده و اسماعیل نبگان از کارکنان متخصص و خلاق این کارگاه نقش عمده ای در اجرای این عملیات به عهده داشتند.
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۰
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۳۱۳