اخبار

پیام تقدیر سرپرست نیروگاه رامین بپاس اهتمام در تولید پایدار انرژی برق و خدمت رسانی به مردم

پیام تقدیر سرپرست نیروگاه رامین بپاس اهتمام در تولید پایدار انرژی برق و خدمت رسانی به مردم
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : مهندس ناصر محمدی سرپرست نیروگاه رامین در پیامی از همه تلاشگران این نیروگاه بپاس اهتمام در تولید پایدار انرژی برق و خدمت رسانی به مردم بویژه در تابستان سال جاری تقدیر نمود .
 
 
متن پیام :
🔸🔸🔸
 
بسمه تعالی
همکاران ارجمند 
با سلام و خداقوت 
صنعت برق حرارتی کشور در تابستان سال جاری یکی از سخت ترین و پرچالش ترین سالهای خود را بدلیل افزایش بی سابقه دمای هوا ،‌ تداوم خشکسالی و کاهش سطح تولید نیروگاههای برقابی طی نمود که این موضوع رسالت و وظیفه نیروگاه رامین بعنوان مؤثرترین و حیاتی ترین نیروگاه حرارتی کشور را بیش از پیش حائز اهمیت نموده است. .
بسیار خرسندیم که با وجود همه مشکلات و کاستی ها توانسته ایم ضمن تولید پایدار این انرژی حیاتی ، خدمتگذار شایسته ای برای مردم شریف در این تابستان طاقت فرسا و بی سابقه باشیم و بی تردید این توفیق بزرگ جز با با تکیه بر تخصص ، همدلی و ایثار کارکنان و صبر و بردباری خانواده بزرگ نیروگاه رامین تحقق نمی یافت . 
اکنون که زحمات خالصانه شما برادران وخواهران ارجمند در این عرصه مهم که همان تأمین آرامش و آسایش مردم شریف مورد تحسین و تقدیر مقام عالی وزارت نیرو و مسئولین صنعت برق کشور به ویژه جناب آقای مهندس طرز طلب مقام عالی صنعت برق حرارتی قرار گرفت ، ضمن تشکر و تقدیر مجدانه از یکایک شما عزیزان، خداوند بزرگ را شاکریم که با الطاف بیکران خود ما را در مسیری قرار داد تا در عمل به وظایف و مسئولیت خود صادقانه گام برداریم که نتیجه آن رضایتمندی و موفقیت بوده است
بپاس این توفیق ارزشمند از شما و خانواده های محترمتان صمیمانه قدردانی نموده ، سربلندی توأم با سلامتی را برایتان مسئلت دارم. 
 
ناصر محمدی
سرپرست نیروگاه رامین اهواز
11 مهرماه 1397
۱۶ مهر ۱۳۹۷ ۰۸:۰۱
روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز |
تعداد بازدید : ۸۹۷