اخبار

با حضور سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا فرماندهی قرارگاه عملیاتی کربلا-جنوب

آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نیروگاه رامین برگزار شد.

آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نیروگاه رامین برگزار شد.
سردار خادم سیدالشهدا حفظ روحیه انقلابی و همت والای کارکنان این نیروگاه در تداوم تولید انرژی برق را مهم و استراتژیک دانست و از تلاش جهادگونه کارکنان این مجموعه در تولید برق مورد نیاز مردم و تامین آسایش آنان تقدیر نمود.
 
 
 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین : بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسمی با حضور سردار خادم سیدالشهدا فرماندهی قرارگاه کربلا سپاه پاسداران ، دکتر کاظمی فرماندار شهرستان باوی ، سروان عامری جانشین سپاه ناحیه مقاومت سپاه امام حسن (ع) و حضور پرشور کارکنان بسیجی نیروگاه برگزار شد.
در این مراسم که با ادای احترام به مقام شامخ 6 شهید نیروگاه رامین آغاز شد سردار خادم سید الشهدا در جمع کارکنان و بسیجیان نیروگاه ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت تعدادی از نظامیان و شهروندان استان خوزستان در حمله تروریستی 31 شهریور اهواز هفته افتخارآمیز دفاع مقدس را نماد ایثار و مقاومت مردم ایران اسلامی در مواجهه با تهدیدات دشمنان و پایداری در مقابل مشکلات داخلی دانست و اظهار داشت : ایستادگی و دفاع مردان و زنان کشورمان در مقابل تهاجم رژیم بعث عراق که پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به کشورمان انجام گرفت همه نقشه ها و اهداف شوم دشمنان و قدرتهای استکباری را برهم زد و امروز نیز با همین فرهنگ مقاومت و ایثار توانستیم اهداف پلید آنان در خارج از مرزهای کشور را برهم زنیم . 
فرمانده قرارگاه کربلا با اشاره به ابعاد جنگ اقتصادی در کشور، برتبعیت از رهنمونهای مقام معظم رهبری ، وحدت ملی و تقویت روحیه مقاومت تاکید نمودند و انجام درست و بموقع وظایف و رسالت همه آحاد جامعه بویژه مسئولین ذی صلاح در هر جایگاهی که هستند را مهمترین راهکار مقابله به این مشکلات است.
وی ضمن تجلیل از شهدا و ایثارگران این نیروگاه ، به بمباران های مکرر آن توسط هواپیماهای رژیم بعث اشاره نمود و تولید انرژی حیاتی برق در چنین شرایطی را سنگری دیگر در دوران دفاع مقدس برشمرد . سردار خادم سیدالشهدا حفظ روحیه انقلابی و همت والای کارکنان این نیروگاه در تداوم تولید انرژی برق را مهم و استراتژیک دانست و از تلاش جهادگونه کارکنان این مجموعه در تولید برق مورد نیاز مردم و تامین آسایش آنان تقدیر نمود.
در پایان این مراسم از تعدادی از ایثارگران نیروگاه آقایان عبدویس مراقی ، افشین شاکری ، کاظم سلامات و علی پالهنگی با اهدا لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد .
شایان ذکر است نیروگاه رامین اهواز در دوران مقدس 8 بار مورد بمباران هواپیماهای رژیم بعثی قرار گرفت و در خطوط مقدم نیز 6 شهید را تقدیم استقلال و عزت ایران اسلامی نمود .
@prrppa
🔶
۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۶
تعداد بازدید : ۱,۵۸۹